    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: parkowanie prostopadłe
    Date: Fri, 14 Nov 2014 15:16:03 +0100

    dyskusyjnych:m42jbv$bml$...@n...news.atman.pl...

    > A zastawienie go przez inny samochód i spalenie też?

    Poszukaj sobie sam paragrafu który do tego pasuje ja podałem paragraf na to
    o czym wiem.

    > A zastawiony przez inny pojazd jest?

    Nie wiem. Poszukaj.

    > Zapewne jesteś w stanie podać przykład orzeczenia, gdzie ktoś poszedł za
    > założenie blokady do pierdla? No bo jeśli nie, to znaczy, że z jakiegoś
    > powodu prokurator i sąd nie podziela twojego zapału;)

    Z takiego samego powodu z jakiego za urwanie lusterka czy zbicie reflektora
    (a to ciągle ten sam paragraf) nikt do "pierdla" nie idzie. Tak samo jak do
    "pierdla" nie pójdzie ktoś kto Ci połamie wszystkie zęby w grzebieniu mimo,
    że uczyni go niezdatnym do użytku. Jak dalej nie rozumiesz dlaczego to ja Ci
    nie pomogę.

    Pozdrawiam
    Ergie