  • Data: 2014-11-14 15:59:08
    Temat: Re: parkowanie prostopadłe
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-11-14 15:16, Ergie wrote:

    > Poszukaj sobie sam paragrafu który do tego pasuje ja podałem paragraf na
    > to o czym wiem.

    No ale przecież pasuje. Tylko nikt jakoś zastawienia pod paragraf
    dotyczący niszczenia cudzej własności nie próbuje podciągać. Być może
    dlatego, że są inne lepiej pasujące.

    > Z takiego samego powodu z jakiego za urwanie lusterka czy zbicie
    > reflektora (a to ciągle ten sam paragraf) nikt do "pierdla" nie idzie.
    > Tak samo jak do "pierdla" nie pójdzie ktoś kto Ci połamie wszystkie zęby
    > w grzebieniu mimo, że uczyni go niezdatnym do użytku. Jak dalej nie
    > rozumiesz dlaczego to ja Ci nie pomogę.

    Dobra - podaj z pięć wyroków za założenie blokady z tego paragrafu to ci
    uwierzę. Bo jak na razie to nawet rzecznik praw obytwatelskich przyznał,
    że nie jest to systuacja jasna.

    Shrek.