    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: parkowanie prostopadłe
    Date: Thu, 13 Nov 2014 14:34:06 +0100
    <m3nv7j$mee$1@node2.news.atman.pl> <m3nvh4$3vp$1@usenet.news.interia.pl>
    <X...@l...net>
    <m3o3ci$bpq$1@usenet.news.interia.pl>
    <X...@l...net>
    <545f9bc2$0$11153$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@l...net>
    <m3o6jm$pr4$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    <545fad04$0$18077$65785112@news.neostrada.pl>
    <2418669203$20141109191053@squadack.com>
    <545fc3a3$0$7901$65785112@news.neostrada.pl>
    <m3oga4$8ah$2@node2.news.atman.pl> <m3oif1$6th$1@node1.news.atman.pl>
    <2978675943$20141109214520@squadack.com>
    <m3ole4$abr$1@node1.news.atman.pl>
    <20141112102106.3a9f8783@babcia-workstation>
    <m402c1$nt0$1@node2.news.atman.pl>

    Dnia 2014-11-12, o godz. 17:37:27
    Shrek <...@w...pl> napisał(a):

    > Z ciekawości - a wcześniej miały?

    Wrzucił ktoś tu stan prawny bodajże z 1986 roku.

    > Jak nikomu nie przeszkadza, to i pewnie nikt walki o to parkowanie
    > tyłem nie będzie uskuteczniał, więc problem będzie raczej teoretyczny.

    Potrafi się niestety trafić dziadek-partyzant który uważa że ma prawo
    egzekwować po swojemu to co na tabliczce napisano. Miałem kiedyś w
    bloku takiego co wymalował numery swojego samochodu na parkingu,
    stawiał pachołek a w końcu zamontował słupek z zamkiem. I wzywał
    policję/SM jak ktoś tam stanął "bo to jego miejsce". Taki charakter.
    Skończył jak drugi sąsiad pod jego nieobecność zaspawał słupek na amen
    - wraz z zablokowanym w środku samochodem. Mimo dochodzenia nie znalazł
    żadnego świadka bo wszyscy mieli go dość. Po prostu trafiają się dość
    często kolesie którzy będą się kłócić dla samej kłótni. Nawet kasa
    nie ma znaczenia. Koło mnie spółdzielnia mieszkaniowa chciała na
    terenie starych garaży wybudować budynek. Wykupiła wszystkie boksy
    poza jednym. Jego właściciel emeryt negował i zaskarżał wszystkie
    decyzje spółdzielni. Oferta spółdzielni za boks z pustaków to w
    ostatecznej wersji była normalna cena za garaż, 2 miejsca parkingowe
    w nowym budynku i 45-metrowe mieszkanie w zamian za zgodę. A dziadek
    twardo - nie bo nie. Żył dla samej kłótni i tego że o nim się mówi -
    jak celebryta. Sprawa trwała ponad 6 lat - w końcu zawał, zgon a syn
    spadkobierca w 2 miesiące przyjął warunki spółdzielni. I dlatego tak
    długo bo wcześniej formalności nie dało rady załatwić. ;-)

    > Hm - ciekawy przypadek - w sumie wyrzurnie z garaży chyba nie mogą
    > być w powierzchni terenu, jeśli wyżej jest budynek.

    Nie wiem jak to wygląda od strony prawnej ale często są wyprowadzone na
    elewację budynku albo na wewnętrzny dziedziniec kilka metrów nad
    ziemię.

    Zdrówko