    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: parking przy Oszą
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 1 Jul 2021 10:48:25 +0200

    On Wed, 30 Jun 2021 19:03:29 +0200, PiteR wrote:

    > Dziś gadałem z taksówkarzem jadąć taryfą i oświecił mnie że po prostu
    > moze trzeba sie wylogować przed odjazdem. Choć ja tam żadnego menu nie
    > widziałem a instrukcja jest dla młodzieńców z sokolim wzrokiem.

    Moze trzeba wykupic dodatkowe parkowanie, np za 10 gr :-)

    > Bardzo chciałbym poznać team który to rozwiązanie wdrożył.
    > Przemki i Łukasze 1990+?

    Czemu? Sprawa jest przeciez w miare naturalna:
    -jest klopot z miejscem,
    -ale chcemy dac klientom "darmowe 2 godziny",
    -mozna jak we wrocku drukowac bilet ... ale to koszt, lepiej nie
    drukowac. I bieganina dla klienta.

    -wiec zrobili jak zrobili - prawie dobrze.
    -a przy okazji odstraszy takich, co beda przez caly dzien parkowac
    i przybiegac co 2h przedluzac.

    -mozna by zrobic szlabany, bilety, itp - ale to dodatkowe koszty.
    A tu przeciez chodzi tylko o takie "miekkie" odstraszenie.

    I tylko Tobie jednemu przeszkadza :-P

    J.