  • Data: 2021-06-30 19:03:29
    Temat: Re: parking przy Oszą
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:3b8zcwnmggn8.ptr5qy2td1db.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > I to jest wlasciwe podejscie :-)
    >
    > Tylko pamietaj - w maseczce :-)
    >

    > J.

    Dziś gadałem z taksówkarzem jadąć taryfą i oświecił mnie że po prostu
    moze trzeba sie wylogować przed odjazdem. Choć ja tam żadnego menu nie
    widziałem a instrukcja jest dla młodzieńców z sokolim wzrokiem.

    Bardzo chciałbym poznać team który to rozwiązanie wdrożył.
    Przemki i Łukasze 1990+?

    --
    Piter

    #ZawszeGratem #SramNaEuro