  • Data: 2021-07-08 13:49:29
    Temat: Re: parking przy Oszą
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    PiteR w
    <news:XnsAD6194F86331dayrider@127.0.0.1>:

    > in <news:makg04wm7okw$.fqowhxsnloes.dlg@40tude.net>

    > Dziś znowu tam postawiłem szerszenia

    Wiesz co znaczy szerszeń?
    Aby na pewno takim jeździsz?
    https://blokekipa.fandom.com/wiki/Szersze%C5%84

    > Jakiś czlowiek wbija nr. Inteligentny z twarzy.

    No to nie wiesz co to szerszeń, zapomnij o poprzednim pytaniu...

    > No to zagaduję
    > - a to trzeba się na koniec postoju wylogować?
    > - niueee
    > - acha

    A tu twarz się mija z życiem chyba... :P

    > to już nie wiem
    > postawiłem 19:05 zabrałem 20:02

    Jenorazowy postój w ramach darmowych minut został wykorzystany...

    > no ale idę się wylogować. Zobaczymy co się stanie.

    Ktoś pisał o wylogowywaniu w instrukcji?

    --
    'Tom N'