  • 111. Data: 2013-04-05 22:01:32
    Temat: Re: parametry śrubokrętów
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Jakub Rakus" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:kjhmvm$5f0$3@node2.news.atman.pl...

    > Cholera, to ten gwintowany słup w środku to co to jest? Wkręt czy śruba?

    Jak wkręcasz słup powietrza wkrętakiem, to kwręt. Jak wkręcasz go kluczem,
    to śruba.
    Przecież to logiczne.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 112. Data: 2013-04-06 00:21:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    yabba napisał:

    > Jak wkręcasz słup powietrza wkrętakiem, to kwręt. Jak wkręcasz go kluczem,
    > to śruba.
    > Przecież to logiczne.

    Kiedyś ten słup wkręcało się wyciorem, a wykręcało maźnicą.
    I bądź tu człeku mądry.

    Jarek

    --
    Naści, piesku, kiełbasy!

  • 113. Data: 2013-04-06 10:02:49
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-04-05 22:01, yabba wrote:

    (ciap)

    > Jak wkręcasz słup powietrza wkrętakiem, to kwręt. Jak wkręcasz go
    > kluczem, to śruba.
    > Przecież to logiczne.

    WNIOSEK:

    W prózni broń palna nie istnieje!

    Włodek

  • 114. Data: 2013-04-06 11:31:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Włodzimierz,

    Saturday, April 6, 2013, 10:02:49 AM, you wrote:

    > WNIOSEK:
    > W prózni broń palna nie istnieje!

    Wniosek odrzucony - w próżni operujesz gwintowanym slupem próżni i
    odpowiednimi narzędziami do niego.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 115. Data: 2013-04-06 12:28:05
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-04-06 11:31, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Wniosek odrzucony - w próżni operujesz gwintowanym slupem próżni i
    > odpowiednimi narzędziami do niego.

    :-)

    Włodek

  • 116. Data: 2013-04-06 14:46:42
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:kjnah3$o7r$1@node2.news.atman.pl...
    > Jak wkręcasz słup powietrza wkrętakiem, to kwręt. Jak wkręcasz go kluczem,
    > to śruba.
    > Przecież to logiczne.

    A jeśli mam problem i używam jednocześnie i wkrętaka, i klucza? :))

  • 117. Data: 2013-04-06 15:10:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Włodzimierz,

    Saturday, April 6, 2013, 12:28:05 PM, you wrote:

    > :-)

    Nie ma żadnego śmiacia! Szukam gwintownika do flogistonu - chcę
    zbudować działo próżniowe.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 118. Data: 2013-04-06 15:41:56
    Od: Sławomir Januszkiewicz <n...@c...com.pl>

    > Nie ma żadnego śmiacia! Szukam gwintownika do flogistonu - chcę
    > zbudować działo próżniowe.

    Na granicy (a właściwie pod) francusko-szwajcarskiej jest rewelacyjny
    gwintownik do flogistonu, który jak wiadomo najlepiej skrawa się
    protonami - tylko trzeba przesuwać równomiernie słup flogistonu
    wewnątrz obwodu gwintownika (właściwie narzynki) - chyba, że kaliber
    dla Ciebie za mały ;-)

    Nuter

  • 119. Data: 2013-04-06 16:12:16
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości news:kjnah3$o7r$1@node2.news.atman.pl...
    >
    > A jeśli mam problem i używam jednocześnie i wkrętaka, i klucza? :))

    Przykro mi, ale norma czegoś takiego nie przewiduje, więc takie rozwiązanie
    problemu nie istnieje. Jeśli je stosujesz, robisz to nielegalnie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 120. Data: 2013-04-12 23:00:10
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:kjpae6$jnm$1@node2.news.atman.pl...

    > Przykro mi, ale norma czegoś takiego nie przewiduje, więc takie
    > rozwiązanie problemu nie istnieje. Jeśli je stosujesz, robisz to
    > nielegalnie.

    OK. w takim razie zrobię tak:
    O konkretnej godzinie, którą rozwieszczę otoczeniu - użyję jednocześnie i
    wkrętaka, i klucza. Zaproszę przy okazji policję/prokuraturę/itd., aby mnie
    ujęto i zrobiono sprawę sądową. Może uda sie zaprosić media, że oto taki
    Anerys, nielegalnie użył jednocześnie wkrętaka i klucza :))) Niech to
    rozgłoszą na kraj, wporzo, chcę tego. Pozornie działam głupio. Jednakże jest
    to wyrachowane, aby ośmieszyć pewne rzeczy.