    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <kj4p0m$kmt$1@news.task.gda.pl> <kj5347$dsk$1@news.task.gda.pl>
    <kj54rs$huc$1@news.task.gda.pl> <kj567v$l5m$1@news.task.gda.pl>
    <kj58gr$puq$1@news.task.gda.pl> <kj5bvs$1vi$1@news.task.gda.pl>
    <kj63ii$o1n$1@news.task.gda.pl> <kj655h$rep$1@news.task.gda.pl>
    <kj66hh$uqf$1@news.task.gda.pl> <kj72h9$3nr$1@news.vectranet.pl>
    <kjbhuo$7oq$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Subject: Re: parametry śrubokrętów
    Date: Wed, 3 Apr 2013 00:58:47 +0200

    news:slrnkliod6.3f0.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Coś dziadek -- nomen omen -- pokręcił. Śrubstak nadaje się do połączeń
    > wciskanych.

    http://www.zamczysko.art.pl/index.php?do=strony&stro
    na=240
    znam w wersji ze śrubstakiem właśnie. Tak było w książce Bolesława
    Wojewódzkiego "Strachy na smugu", którą przeczytałem całą jeszcze grubo
    przed stanem wojennym. Dopiero długo później, na podstawie różnych innych
    opisów, zorientowałem się, że to imadło właśnie.
    Ale od razu mówię - to lat temu było sporo, więc może coś być pokręcone.