  • 21. Data: 2022-01-03 13:39:47
    Temat: Re: paragony grozy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jan 2022 13:35:22 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > 3miasto jest jedną strefą.

    Ktos tu prostowal, ze juz nie.

    > Nie ma znaczenia. Jeździ, jak mu wychodzi - mają licencje na 3 miasta
    > zazwyczaj.

    Ale wrocic do domu musi. Juz na swoj koszt.

    No chyba, ze dobre radiotaxi, i moze sobie wybrac pasujacy kurs.

    Choc taki Wroclaw tez ma 30km i nikt nie pyta, gdzie taksiarzowi
    pasuje ...

    J.

  • 22. Data: 2022-01-03 13:44:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jan 2022 10:41:52 +0100, Cavallino wrote:

    > Co właśnie u nas ma miejsce, tyle że w wersji:
    > zabrać pracowitym/dać leniwym.
    > Do bogatych się nie ograniczyli....

    Przeliczyles juz nowy ład?
    Stracisz czy zyskasz? :-)
    Bo na razie PIT nizszy, kwota wolna wieksza, tylko jakies cuda ze
    skladka zdrowotna i ulgą klasy sredniej ...

    A poza tym ... przeczytaj "Limes Inferior" ... ciekawe, czy do tego
    dojdzie.

    J.

  • 23. Data: 2022-01-03 14:01:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-01-2022 o 13:44, J.F pisze:

    > Przeliczyles juz nowy ład? > Stracisz czy zyskasz? :-)

    Stracę.
    Bezpośrednio może nie, bo mnie nie dotyka, ale na podwyżkach u innych
    stracę.

  • 24. Data: 2022-01-03 14:23:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jan 2022 14:01:48 +0100, Cavallino wrote:

    > Stracę.
    > Bezpośrednio może nie, bo mnie nie dotyka, ale na podwyżkach u innych
    > stracę.

    Ale to o inflacji myslisz?

    Ogranicz myslenie - zrobil ci PiS dobrze i obnizył Ci podatek, czy
    nie? :-)

    J.

  • 25. Data: 2022-01-03 14:38:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-01-2022 o 14:23, J.F pisze:

    > Ale to o inflacji myslisz?

    Nie tylko.
    Jak jakaś firma będzie musiała zapłacić extra 10% w podatkach, to co zrobi?
    Przerzuci to na klienta.
    Czyli na mnie.

    > Ogranicz myslenie - zrobil ci PiS dobrze i obnizył Ci podatek, czy
    > nie? :-)

    Nie.

  • 26. Data: 2022-01-03 18:52:59
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 02.01.2022 o 14:10, T. pisze:

    > W artykule Trójmisato.pl - nie wiem, jakim cudem wyszło im 21 km - GM
    > pokazuje prawie 35 km w jedną stronę, razem z powrotem wychodzi 70 km.

    A'propos trzymania się faktów - 35 km to jest obwodnicą, miastem jest
    około 18-22 w zależnści, jaką dokładnie się trasę wybierze.

    > Generalnie trochę drogo, ale opierajmy się na faktach. I kolejna sprawa

    No - 50zł opłaty początkowej, no to jest dość drogo.

    > - dlaczego na dole artykułu podają taryfę z Gdyni, skoro to był kurs
    > międzymiastowy?

    Bo zdaje się, że liczy się taryfa z miejsca licencji, czy rozpoczęcia
    kursu - co by w tym przypadku na jedno wychodziło - a jeśli kurs jest
    daleki, to albo wskakuje wyższa taryfa + za powrót, albo się dogaduje
    indywidualnie. Inna sprawa, że on podobno ma licencję również na Gdańsk,
    co powinno uniemożliwić w tym przypadku stosowanie dodatków i mnożników.
    No ale to nie o to tutaj - taryfa z konkretnego miasta uwzględnia kursy
    pozamiejskie - taryfa 3.

    Tyle że w takim przypadku kierowca powinien uprzedzić...

    Otóż to.
    Ale niestety to był stary taryfiarz "stop uberom i przewozom", który
    "jest uczciwy i ma ubezpieczenie oraz taksometr i zna miasto", więc
    próbował wykorzystać szansę na wyjebkę i mu się prawie udało. Tyle, że
    owce trzeba strzyc, a nie zarzynać.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 27. Data: 2022-01-03 23:40:44
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/01/2022 22:22, PiteR wrote:
    > Za kurs z Gdyni do Gdańska Zaspy 595zł
    >
    > Nasza czytelniczka zapłaciła, bo o czym wiedział kierowca w szpitalu umierał jej
    ojciec.

    A czy wasza czytelniczka nie mogla zamowic Bolta albo np
    https://citytaxi.gda.pl/ ?

    Z City Taxi z lotniska w Gdansku do Gdyni nigdy nie zaplacilem wiecej
    niz 65pln.

  • 28. Data: 2022-01-04 01:02:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sqvu1d$vn8$1$horizn@news.chmurka.net>
    user K pisze tak:

    > A czy wasza czytelniczka nie mogla zamowic Bolta albo np
    > https://citytaxi.gda.pl/ ?

    60 lat ma, może nie umiała, była w stresie, ojciec umiera
    nam raz w życiu.

    > Z City Taxi z lotniska w Gdansku do Gdyni nigdy nie zaplacilem
    > wiecej niz 65pln.

    duże miasto, duża konkurencja ale

    Teraz jadąc na święta zapłaciłem 55zł za taxi 8km
    z Silvertown do Stratford Int.
    można?

    w mojej wiosce w PL za 8km złotówa chce 30zł

    zarobki tam 9270zł zarobki tu 3500zł

    To nie jest kraj dla biednych ludzi.

    dla mnie prywatnie taksówkarz to podczłowiek
    taksówkarzom ręki nie podaję.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 29. Data: 2022-01-04 12:20:33
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.01.2022 o 10:51, _Master_ pisze:

    > A jeszcze lepsze efekty da osobiste doświadczenie bez tych całych
    > instytucji zjadających nasze podatki.
    >
    > Tak wiem. TO STRASZNE CO PISZĘ ;-)

    Ale, że ... dobrze jest przejechać się takim kursem o podwyższonej opłacie?

    Sam nie wiem. Ja takim kursem przejechałem się. Oceniam, że samo w sobie
    byłoby ok, gdyby nie to, że nie wiedziałem, że taka jest cena.
    Powinienem wiedzieć? Nie powinienem?

    Jak przy wejściu na bazar jest napis "uwaga, kieszonkowcy" to znaczy, że
    dobrze, że okradają tych co nie znają się i dają się okraść?

  • 30. Data: 2022-01-04 12:25:57
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.01.2022 o 17:47, ToMasz pisze:

    > tego nie zrozumiałem.
    > W wakacje były lamenty, ze nad morzem, rybka i piwo kosztuje 100zł. A na
    > cenniku jak byk - 100 gram rybki - 55. piwo - 25. no wszyscy ludzie "mam
    > wywalone na kasę" zapłacili. Wszyscy ludzie - widzisz te ceny - jedziemy
    > dalej - pojechali.
    > To uważam za słuszne. jak było w taksówce? Był cennik mówiący o tym ze
    > po 23, razy dwa? po 5 kilometrze od centrum razy 10? Jeśli tak - to
    > wystarczyło się zrewanżować fotką cennika. jeśli nie - firma powinna
    > kierowcę zwolnić, facet odpowiadać przed sądem za oszustwo.

    Ale, jak rozumiem, ta firma ma taki cennik tyle, że pewnie usług
    niestandardowych. Chciała szybko, prawda? Takie małe nieporozumienie.