eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowapanoramiczni.pl - ktoś skorzystał z promocji na podkładkę? › Re: panoramiczni.pl - ktoś skorzystał z promocji na podkładkę?
  • Data: 2010-05-28 07:51:59
    Temat: Re: panoramiczni.pl - ktoś skorzystał z promocji na podkładkę?
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28.05.2010 01:41, Łukasz Góralczyk wrote:
    > On Thu, 27 May 2010 14:53:17 +0000, stoczniowy wrote:
    > [ciach]
    >
    > Wystarczyło przesłać normalnego posta z informacją że można dostać sprzęt
    > (prawie) za darmo a nie robić całej tej szopki z pisaniem postów i próbą
    > legitymizacji serwisu.
    >
    > Dla zainteresowanych: trzeba przesłać 50 panoram, każda po 12 zdjęć w
    > ciągu 21 dni (czyli codziennie trzeba zrobić min. dwie). Wartość
    > przesłanego urządzenia to 26 PLN, przydatność w robieniu panoram, moim
    > zdaniem, wątpliwa. Należy pokryć samemu koszt przesłania sprzętu.

    Nie robiłem panoram nigdy i jakoś mnie to nie interesowało, ale... Czy
    punkt obrotu nie powinien być wokół środka układu optycznego? W dodatku
    część aparatów ma gwint statywowy poza osią optyczną obiektywu. Pomijam
    już to, że wg filmiku na ich stronie podkładka nadaje się do kompaktów,
    bo cięższa lustrzanka nie będzie stabilna, gdy wystawi się jej środek
    ciężkości poza kolumnę statywu. Poziomica taka jak pokazana na filmie
    też jest mało precyzyjna, w tym przypadku powinny być dwie poziomice
    podłużne.

    --
    http://szumofob.eu