eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowapanoramiczni.pl - ktoś skorzystał z promocji na podkładkę? › Re: panoramiczni.pl - ktoś skorzystał z promocji na podkładkę?
  • Data: 2010-05-28 09:54:17
    Temat: Re: panoramiczni.pl - ktoś skorzystał z promocji na podkładkę?
    Od: mt <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w...@g...pl pisze:

    > Wystarczy, ze sie zarejestrowalem 2 lata temu, wystarcza mi czytac..nie musze
    > ci udowadniac, ze wchodze tu tylko w jednym celu.
    > co do statywu->przyslali mi go do Krakowa na swoj koszt..
    > Co do reszty zarzutow, jesli uwazacie ze ja jestem 'podstawiony' to najlepiej
    > napiszcie do nich sami i sie dowiedzcie..
    > Troche zaufania..

    Mógłbyś już przestać zawracać gitarę tym spamem? Myślisz, że ludzie nie
    mają nic innego do roboty jak trzepać hurtowo na siłę jakieś panoramy za
    gównianą podkładkę wartą flaszkę wódki, której przydatność do robienia
    panoram jest mocno wątpliwa, do tego pokrywać koszty przesyłki i
    następnie koszty wysyłki płyty cd?

    --
    marcin