  • 1. Data: 2009-01-29 06:47:23
    Temat: panorama assist w niconach
    Od: "filip" <l...@o...pl>

    nosze sie z zamiarem zakupu dla rodzicow nicona coolpix L16
    jako zamiennika dla starego wysluzonego kodaka. przy wielu
    zaletach tego aparaciku zauwazylem, ze posiada tryb panorama
    assist. mam pytanko jak dziala w coolpixach ten tryb ? czy jest to tylko
    pokazanie krawedzi poprzednio robionych zdjec (i dalej konieczna
    bedzie zabawa w komputerze w odszukanie i polaczenie tych zdjec)
    czy tak jak stitching mode w kodakach pelne laczenie w aparacie
    w jedno panoramiczne zdjecie ?

    http://joelrosen.1000words.kodak.com/default.asp?ite
    m=2181172

  • 2. Data: 2009-01-29 06:57:01
    Temat: Re: panorama assist w niconach
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    filip pisze:
    > nosze sie z zamiarem zakupu dla rodzicow nicona coolpix L16
    > jako zamiennika dla starego wysluzonego kodaka. przy wielu

    ...co to jest nicon?

    :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 3. Data: 2009-01-29 07:10:26
    Od: "filip" <l...@o...pl>

    dominik wrote:

    > ...co to jest nicon?

    sorry nikon ;-)

    pozdro,

    nicpon

  • 4. Data: 2009-01-29 07:29:55
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał:

    > ...co to jest nicon?

    Klon Canomatica? U nich jest też kryzys a skrócenie nazwy daje oszczędności
    na kosztach jej malowania;-)

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)