  • Data: 2009-02-01 11:25:04
    Temat: Re: pamietacie (macie) Sinclair QL
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Sat, 31 Jan 2009 23:59:25 +0100,
    > Darek R. <d...@p...onet.pl> screamed:
    >>

    > http://jswremakes.emuunlim.com/Systems/zx81%20&%20z8
    8.htm

    > W ZX Spectrum kontakt złącza krawędziowego poprawili.

    Faktycznie musiało mnie ponieść, tak to była ta gra ale widocznie było
    to juz w czasie kiedy dokładałem zrobiony przez siebie moduł 16kb (który
    zreszta nigdy zbyt długo i pewnie nie działał. Tez widziałem ostatnio
    tego pajaka w piwnicy, heh :-). Ale na mur widziałem równie podobny
    efekt w 1kbajcie również, nie pamietam co to było.

    W linku jaki znalazłes do gry wyraznie piszą że to wersja na 16kbajtów
    a wykorzystuje w zaleznosci od wersji od 8 do 12 kb. To i tak rewelacja
    bo efekt wysokiej rozzdzielczości, gdzie ekran był tylko konsolowy to i
    tak WIELKIE osiagniecie.

    Trochę mi z tej "oszczędnosci" zostało, teraz piszac programy ZAWSSZE
    mam ciagotki do skracania kodu a przeciez mozna dzis własnie na
    megabajtach poszaleć. Równiez jak widzę efekty pisania stron
    współczesnych programistów pisanych dla dla banków i firm których
    zawartośc powinna być stricte uzytkowa i ergonomiczna a przeładowana
    różnosciami wynosi średnio około 1Megabajta to mnie po prostu szlag
    trafia.

    pozdr
    Ak