    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: pamiec flash i temperatura
    Date: Wed, 9 Nov 2011 07:40:08 +0100

    Dnia Tue, 8 Nov 2011 11:29:14 +0100, Piotr Gałka napisał(a):
    > Moim zdaniem Flash nie rozprogramuje się od niskiej temperatury - szybciej
    > może obudowa popękać na stykach z pinami o innej rozszerzalności
    > temperaturowej itp.
    > Wydaje mi się, że rozprogramowaniu powinna sprzyjać raczej wysoka
    > temperatura. Większa ruchliwość atomów w strukturze może sprzyjać ulatywaniu
    > ładunków z zapamiętanych bitów. Ale się nie znam.

    Mam podobne zdanie ... ale od ~100C eprom sie nie rozprogramowuje.
    No ale to byl UV eprom 8kB, a nie 8GB :-)

    Swoja droga to mnie ciekawi jak oni to robia - nie bardzo widze mozliwosc
    celowego projektu w krzemie, ale sie nie znam.
    Czyzby tylko inne materialy na obudowe, czy selekcja poprodukcyjna ?
    Czy to samo, ale inna specyfikacja w katalogu ?

    Ale to bylo odnosnie ukladow cyfrowych, te nowe pamieci to bardziej
    analogowe, moze wtedy lepszy projekt potrzebny.

    J.