  • Data: 2012-07-12 14:12:35
    Temat: Re: paliwo moze byc tanie
    Od: The_EaGle <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-11 00:49, Andrzej Lawa pisze:

    > Ponoć Elvis Presley nadal żyje.

    A co w tym takiego dziwnego? Tak samo jak transport tramwajami pożera
    niemal 2x więcej energii niż autobusami. Natomiast rzekoma szybkość
    tramwaju nad autobusem wynika TYLKO z tego że jeździ po własnych
    pasach/torach a nie z typu napędu. Generalnie kolei/transport szynowy to
    przeżytek który próbuje się reaktywować ze wszystkich sił kompletnie nie
    patrząc na rachunek ekonomiczny.

    Rafał