  • 11. Data: 2010-10-21 20:30:16
    Temat: Re: padła mi drukarka
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Mich@l" napisał:

    > Po co się pakować w koszta? Coś takiego
    > http://allegro.pl/drukarka-hp-lj-laserjet-4l-kable-o
    kazja-i1275596605.html
    > w zupełności wystarczy, a za różnicę w cenie kupisz 3 tonery

    "Drukarka nie ma zainstalowanego cartridge'a"

    Czego konkretnie nie ma i co trzeba dokupić?

    Czy chodzi o to?

    http://www.supertoner.pl/go/_info/?user_id=127&lang=
    pl

    125 zł + koszt wysyłki. Nie wiadomo w jakim stanie jest drukarka. Takich
    rzeczy nie kupuje się używanych. Chyba, że od znajomego. Sprawdzone i
    sprawne. Jeśli ktoś mało drukuje to wystarczy atramentówka. Ja mam Canon BJC
    4400, którą dostałem w zaprzyjaźnionym serwisie jako gratis do cartridge'a
    (55,- zł). Odpukać, nie mam żadnych problemów.

    Remek

  • 12. Data: 2010-10-22 06:07:38
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 21-10-2010 o 17:36:17 zbigniew <...@o...pl> napisał(a):

    > Panowie powiedzcie, czy jak kupię ewentualnie HP 1200, czy nie ma
    > problemu z instalacja pod windowsa xp i czy bedzie to dobry wybór?
    > Mam świadomość żę bytam o banały ale jak mówiłem, nie mam żadnej wiedzy
    > na temat laserów.

    Spoko. Sterowniki są w systemie. Podłączasz i działa.

    --
    Brak sygnaturki.

  • 13. Data: 2010-10-22 07:44:51
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 17:36:17 +0200, zbigniew napisał(a):

    > Użytkownik "zbigniew" <...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Panowie powiedzcie, czy jak kupię ewentualnie HP 1200, czy nie ma problemu z
    > instalacja pod windowsa xp

    Nie będzie, o ile kupisz sprawną drukarkę.

    > i czy bedzie to dobry wybór?

    Znakomity. To były bardzo dobre urządzenia.

    --
    Yakhub

  • 14. Data: 2010-10-22 09:45:53
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie będzie, o ile kupisz sprawną drukarkę.

    > Znakomity. To były bardzo dobre urządzenia.
    >
    > --
    > Yakhub
    firma daje 6 miesięcy gwarancji, więc jest jakies zabezpieczenie

  • 15. Data: 2010-10-22 13:23:32
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-10-21 22:30, Remek pisze:

    > "Drukarka nie ma zainstalowanego cartridge'a"

    To był tylko przykład. Można kupić dowolną inną.

    > Czego konkretnie nie ma i co trzeba dokupić?
    >
    > Czy chodzi o to?
    >
    > http://www.supertoner.pl/go/_info/?user_id=127&lang=
    pl

    Drożej już nie udało się znaleźć?

    > 125 zł + koszt wysyłki. Nie wiadomo w jakim stanie jest drukarka. Takich
    > rzeczy nie kupuje się używanych. Chyba, że od znajomego. Sprawdzone i

    Takich rzeczy od kilkunastu lat nie da rady kupić nowych ;)

    > sprawne. Jeśli ktoś mało drukuje to wystarczy atramentówka. Ja mam Canon BJC
    > 4400, którą dostałem w zaprzyjaźnionym serwisie jako gratis do cartridge'a
    > (55,- zł). Odpukać, nie mam żadnych problemów.

    Oby jak najdłużej. Ja za 55 zł kupię toner który wystarczy ma na 6 lat.
    I nie zaschnie w międzyczasie.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 16. Data: 2010-10-22 16:39:11
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik napisał:

    > Takich rzeczy od kilkunastu lat nie da rady kupić nowych ;)

    Nie kupuje się więc.

    > Oby jak najdłużej. Ja za 55 zł kupię toner który wystarczy ma na 6 lat.

    Link, link!

    > I nie zaschnie w międzyczasie.

    U mnie nic nie zasycha. Warunek to oryginalny i nowy cartridge. Zasychają
    regenerowane, napełniane podrabianym atramentem. Również drukarka musi być
    sprawna. Jeśli kałamarz nie jest parkowany we właściwym miejscu to zasycha
    oczywiście.

    Remek

  • 17. Data: 2010-10-22 19:38:53
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

    Bardzo wszystkim dziękuję, kupiłem HP laser jet 1200 z 6 m-c gwarancją
    zainstalowałem, działa dobrze,
    Mam jedno pytanie czy mozna drukować na obu stronach, bo nigdzie nie widzę
    ustawienia do obustronnego drukowania w ustawienich drukarki

  • 18. Data: 2010-10-22 20:20:24
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

> [...]
    > Mam jedno pytanie czy mozna drukować na obu stronach, bo nigdzie nie widzę
    > ustawienia do obustronnego drukowania w ustawienich drukarki
    ok znalazłem sterownik i działa obustronne drukowanie

  • 19. Data: 2010-10-25 12:47:04
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-10-22 18:39, Remek pisze:

    > Nie kupuje się więc.

    Ależ oczywiście że się kupuje. I na dodatek jest się po zakupie (i sporo
    później także) bardzo zadowolonym.

    > Link, link!

    http://tnij.org/irfp
    Z tymi 55 zł to może trochę jednak przesadziłem. Większość jest w cenie
    do 3/4 wymienionej kwoty.

    > U mnie nic nie zasycha. Warunek to oryginalny i nowy cartridge. Zasychają

    Wiesz, nowy po roku przestaje być nowy.

    > regenerowane, napełniane podrabianym atramentem. Również drukarka musi być
    > sprawna. Jeśli kałamarz nie jest parkowany we właściwym miejscu to zasycha
    > oczywiście.

    Jakby mi nie zaschło kilkadziesiąt oryginałów w sprawnych drukarkach a
    opierałbym się li tylko na informacjach z netu to może i bym uwierzył.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 20. Data: 2010-10-25 13:51:00
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Mich@l" napisał:

    > Z tymi 55 zł to może trochę jednak przesadziłem. Większość jest w cenie
    > do 3/4 wymienionej kwoty.

    Trochę??? Piszesz byle pisać, a potem rak. W dalszym ciągu prosze o
    konkrety. To co podałeś nie jest oryginałem:

    "kompatybilny zamiennik"

    Ja mam na myśli wyłącznie oryginał.

    > Wiesz, nowy po roku przestaje być nowy.

    Masz dziwaczną manierę opacznego rozumienia słów. Kupuję się nowy, a nie
    używany. Rozumiesz o co chodzi?

    > Jakby mi nie zaschło kilkadziesiąt oryginałów w sprawnych drukarkach a
    > opierałbym się li tylko na informacjach z netu to może i bym uwierzył.

    Kilkadziesiąt? Ja używałem tylko trzech drukarek atramentowych. Dwie to
    Canon BJC 4400. W jednej z nich dysze zasychały po tygodniu. Cartridge był
    regenerowany i na dodatek parkowany w przypadkowych położeniach. W drugiej
    parkowanie jest prawidłowe i oryginalny, nowy cartridge. Nie zasycha nawet
    po roku bezczynności. Trzecia drukarka to nówka Lexmark. Syf nad syfami. Po
    miesiącu użytkowania z przerwami dwudniowymi dysze zastygły na amen.
    Wyrzuciłem do puszki bez żalu. Widać z tego, że firma jest istotna.

    Remek