  • 21. Data: 2010-10-25 14:07:36
    Temat: Re: padła mi drukarka
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-10-25 15:51, Remek pisze:

    > Trochę??? Piszesz byle pisać, a potem rak. W dalszym ciągu prosze o
    > konkrety. To co podałeś nie jest oryginałem:

    Oczywiście że nie jest oryginałem. Bo być nim nie miało.

    > "kompatybilny zamiennik"
    >
    > Ja mam na myśli wyłącznie oryginał.

    Niby dlaczego? Może będziesz mnie przekonywał że na oryginale lepsze
    wydruki są niż na zamienniku? A może jakiś voodoo-konkursik
    zorganizujemy ze ślepym testem?

    > Masz dziwaczną manierę opacznego rozumienia słów. Kupuję się nowy, a nie
    > używany. Rozumiesz o co chodzi?

    To chyba normalne ze kupuje się nowy. Nie znam nikogo (poza skupującym
    zużyte) kto kupowałby używane tusze czy tonery.

    > Kilkadziesiąt? Ja używałem tylko trzech drukarek atramentowych. Dwie to
    > Canon BJC 4400. W jednej z nich dysze zasychały po tygodniu. Cartridge był
    > regenerowany i na dodatek parkowany w przypadkowych położeniach. W drugiej
    > parkowanie jest prawidłowe i oryginalny, nowy cartridge. Nie zasycha nawet
    > po roku bezczynności. Trzecia drukarka to nówka Lexmark. Syf nad syfami. Po
    > miesiącu użytkowania z przerwami dwudniowymi dysze zastygły na amen.
    > Wyrzuciłem do puszki bez żalu. Widać z tego, że firma jest istotna.

    Kilkadziesiąt. Piszę o eksploatacji w firmie. Do czasu aż jakieś 5-6 lat
    temu zdecydowaliśmy o tym, że kupujemy tylko zamienniki. Jakość
    porównywalna, a koszt dobrego zamiennika (jedziemy na ActiveJetach,
    atramentówki jakie nam się ostały jeszcze to głównie Canony) to około
    15% ceny oryginału.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 22. Data: 2010-10-25 17:12:31
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-25 16:07, Mich@l pisze:
> [...]
    > porównywalna, a koszt dobrego zamiennika (jedziemy na ActiveJetach,
    > atramentówki jakie nam się ostały jeszcze to głównie Canony) to około

    Nie podali na swojej stronie cen tych tuszy.
    http://www.activejet.pl/szukaj/
    Szkoda, że tak daleko jest ten sklep, bo gdzieś na Okęciu i w Piasecznie :-(

    --
    animka

  • 23. Data: 2010-10-26 12:12:55
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-10-25 19:12, animka pisze:

    > Szkoda, że tak daleko jest ten sklep, bo gdzieś na Okęciu i w Piasecznie :-(

    Activejety prawie w każdym sklepie znajdziesz. Jak nie będzie na półce
    to zamówienie.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 24. Data: 2010-10-26 13:27:01
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-26 14:12, Mich@l pisze:

    > Activejety prawie w każdym sklepie znajdziesz. Jak nie będzie na półce
    > to zamówienie.

    A przecież pisałeś o podróbkach. W sklepie takie nieoryginalne tusze?

    --
    animka

  • 25. Data: 2010-10-26 16:05:21
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Kup śmiało HP LJ 1200 albo 1300 - obie mają USB, tani toner, który
    starcza na długo, świetnie spisują się z każdym systemem operacyjnym.
    W razie awarii nie żal kupić drugą :)

  • 26. Data: 2010-10-27 14:56:11
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-10-26 15:27, animka pisze:

    > A przecież pisałeś o podróbkach. W sklepie takie nieoryginalne tusze?

    Nie o podróbkach, a o jak najbardziej oryginalnych zamiennikach.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 27. Data: 2010-10-27 16:29:46
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-27 16:56, Mich@l pisze:

    > Nie o podróbkach, a o jak najbardziej oryginalnych zamiennikach.

    To chyba do mojej drukarki inna firma produkuje tusze-Innobella.
    http://www.brother.pl/g3.cfm/s_page/73190/s_level/29
    380/s_product/LC980BK

    --
    animka

  • 28. Data: 2010-10-28 12:06:14
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-10-27 18:29, animka pisze:

    > To chyba do mojej drukarki inna firma produkuje tusze-Innobella.
    > http://www.brother.pl/g3.cfm/s_page/73190/s_level/29
    380/s_product/LC980BK

    Innobella to nie marka producenta, ale nazwa brotherowskiej technologii.
    Mam w firmie jeden kombajnik który używa tego typu (980) atramentów,
    komplet 4 kolorów kosztuje niecałe 43 zł.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 29. Data: 2010-10-28 18:05:39
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-28 14:06, Mich@l pisze:

> [...]
    > Mam w firmie jeden kombajnik który używa tego typu (980) atramentów,
    > komplet 4 kolorów kosztuje niecałe 43 zł.

    Dziękuję serdecznie :-)

    --
    animka

  • 30. Data: 2010-10-29 10:22:30
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Mich@l" napisał:

    > Niby dlaczego? Może będziesz mnie przekonywał że na oryginale lepsze
    > wydruki są niż na zamienniku? A może jakiś voodoo-konkursik
    > zorganizujemy ze ślepym testem?

    Ktoś tu twierdził, że wydruki są gorsze??? Pisał natomiast o zasychaniu dysz
    na zamienniku.

    > To chyba normalne ze kupuje się nowy. Nie znam nikogo (poza skupującym
    > zużyte) kto kupowałby używane tusze czy tonery.

    Nie bardzo rozumiem.

> [...]
    > porównywalna, a koszt dobrego zamiennika (jedziemy na ActiveJetach,
    > atramentówki jakie nam się ostały jeszcze to głównie Canony) to około

    Autor wątku pisał o prywatnym użytku i niewielkiej ilości wydruków. Co to ma
    wspólnego z użytkowaniem drukarek w firmie, gdzie atrament nie ma szans na
    zaschnięcie?

    Ogólnie rzecz ujmując bełkoczesz udając mądrego. Nie wiem co chcesz
    osiągnąć, ale jak dla mnmie jesteś głupim pieniaczem i lądujesz w KF.

    Remek