  • 21. Data: 2011-09-05 13:51:39
    Temat: Re: pacjent: e60 535d
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:j3vtle$a76$1@usenet.news.interia.pl...
    > Czy to normalny objaw?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=X2V1uu__H0A
    >
    > Czy mam już kupować nową motoryne na alledrogo.
    >
    > przebieg 100kkm.
    > I ten dym to nie para wodna. Trochę jebie spalonym olejem.

    A moze ten sam problem co przy 530 z urywajacymi sie klapkami z kolektora
    ssacego...

    --
    Picasso

  • 22. Data: 2011-09-05 14:48:59
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2011-09-04 15:15, megrims wrote:
> [...]
    >
    > Czy mam już kupować nową motoryne na alledrogo.
    >
    > przebieg 100kkm.
    > I ten dym to nie para wodna. Trochę jebie spalonym olejem.

    Panewki, pierścienie, uszczelka, głowica do wymiany, jak to grupowicze
    piszą ;)
    Ty chyba naprawde lubisz sie chwalic. Przegrzałes, nie napisałes jak.
    Oleju nie bierze, płynu nie ubywa, oleju nie przybywa, nie kopci na
    biało, moc w normie. Jezdzic i sie nie przejmowac, korek odkrecac tylko
    przy wymianie lub ewentualnej dolewce oleju.

  • 23. Data: 2011-09-05 18:58:17
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > jak nie zapomne, jutro w pracy pewnie znajdzie sie jakies 530 czy 535 i
    > zobacze jak chodzi po otwarciu korka.

    niestety nie mialem czasu chodzić po warsztacie, ale za to rozmawiałem z
    mechanikami.
    Wstępna diagnoza - sprawdzić czy wałki sie nie przytarły. Jak nie bierze
    oleju, nie ubywa wody - założyć blokady na rozrząd i zdjąć wałki.
    Z dużym prawdopodobieństwem przytarły sie wałki, co może sie pogłębiać, może
    spadać cisnienie oleju i w koncu mogą sie zatrzeć - a czym to grozi - wiemy.

    Nie pokazywalem filmiku, tylko opowiadałem co na nim było.

    ps. wałki nowe w ASO ok 1650zł/szt

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 24. Data: 2011-09-05 20:36:58
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-04 15:15, megrims pisze:
> [...]
    >
    > Czy mam już kupować nową motoryne na alledrogo.
    >
    > przebieg 100kkm.
    > I ten dym to nie para wodna. Trochę jebie spalonym olejem.

    Jutro rano jadę do mechanika. Podzielę się z Wami
    jego spostrzeżeniami

  • 25. Data: 2011-09-07 08:28:43
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > Jutro rano jadę do mechanika. Podzielę się z Wami
    > jego spostrzeżeniami

    nie wiem czy cie pociesze,
    ale sprawdziłem w 2 e60 i stuki są identyczne.
    jedno co to z tym dymem może troche jak by mniej, ale to ciężko porownać na
    podstawie filmiku,

    oba auta mają przejechane ponad 200.000

    mnnie to tak stuka jak ny nie mechanicznie, tylko wlasnie olejowo, albo
    poprostu pluska jak by...;) identycznie jak na filmiku. z tym że mowie,
    raczej nie jak uszkodzona panewka czy element stukajacy.

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    Lybra 2.4 JTD

  • 26. Data: 2011-09-07 20:21:27
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-07 08:28, Bartek pisze:
    > U?ytkownik "megrims"<m...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > nie wiem czy cie pociesze,
    > ale sprawdzi?em w 2 e60 i stuki s? identyczne.
    > jedno co to z tym dymem mo?e troche jak by mniej, ale to ci?ko porowna? na
    > podstawie filmiku,
    >
    > oba auta maj? przejechane ponad 200.000
    >
    > mnnie to tak stuka jak ny nie mechanicznie, tylko wlasnie olejowo, albo
    > poprostu pluska jak by...;) identycznie jak na filmiku. z tym ?e mowie,
    > raczej nie jak uszkodzona panewka czy element stukajacy.

    No właśnie. Mi mech powiedział mniej więcej tak:

    "No i po chuj tam zaglądałeś.To normalne i w każdym
    aucie tak jest".

    pzdr.

  • 27. Data: 2011-09-08 00:58:39
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 07.09.2011 20:21, megrims pisze:
    > "No i po chuj tam zaglądałeś.To normalne i w każdym
    > aucie tak jest".

    O, zrezygnowales z ASO na rzecz Heńka ze stodoły pod miastem? ;)

  • 28. Data: 2011-09-08 07:55:24
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-08 00:58, neoniusz pisze:

    > O, zrezygnowales z ASO na rzecz Heńka ze stodoły pod miastem? ;)

    Zdziśka :D

  • 29. Data: 2011-09-08 08:24:05
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > No właśnie. Mi mech powiedział mniej więcej tak:
    >
    > "No i po chuj tam zaglądałeś.To normalne i w każdym
    > aucie tak jest".

    Moim zdaniem dobrze powiedział. Jak nie ubywa żadnych płynów ponad normę to
    nie ma się czym przejmować.

  • 30. Data: 2011-09-12 11:49:12
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > No właśnie. Mi mech powiedział mniej więcej tak:
    >
    > "No i po chuj tam zaglądałeś.To normalne i w każdym
    > aucie tak jest".

    no. i sprawdzilem jescze potem i z tym dymieniem czy jak to tam nazwać
    identyko jak u ciebie.

    a jak ci sie skonczyla sprawa bledu z akumulatorem, bo albo przegaopilem
    albo nie pamietam?:)

    --
    Pozdrawiam, Bartek