  • 1. Data: 2011-09-04 15:15:29
    Temat: pacjent: e60 535d
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Czy to normalny objaw?

    http://www.youtube.com/watch?v=X2V1uu__H0A

    Czy mam już kupować nową motoryne na alledrogo.

    przebieg 100kkm.
    I ten dym to nie para wodna. Trochę jebie spalonym olejem.

  • 2. Data: 2011-09-04 15:35:45
    Temat: Re: pacjent: e60 535d
    Od: to <t...@x...abc>

    begin megrims

    > Czy to normalny objaw?

    Raczej nie. :)

    Co Ty mu zrobiłeś? Psujesz auta jak Michał, tylko droższe. ;)

  • 3. Data: 2011-09-04 15:44:40
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-04 15:35, to pisze:
    > begin megrims

    > Raczej nie. :)
    >
    > Co Ty mu zrobiłeś? Psujesz auta jak Michał, tylko droższe. ;)

    raz go zagotowałem.. :(

  • 4. Data: 2011-09-04 15:48:10
    Od: to <t...@x...abc>

    begin megrims

    > raz go zagotowałem.. :(

    Patrząc po tym i po objawach masz pewnie wydmuchaną uszczelkę pod głowicą.

  • 5. Data: 2011-09-04 15:51:00
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-04 15:48, to pisze:
    > begin megrims

    > Patrząc po tym i po objawach masz pewnie wydmuchaną uszczelkę pod głowicą.

    Ale jedzie zupełnie normalnie. Spalanie bez zmian, przyśpiesza
    jak przyśpieszał. W sumie może niepotrzebnie tam zaglądałem.

  • 6. Data: 2011-09-04 16:01:11
    Od: to <t...@x...abc>

    begin megrims

    > Ale jedzie zupełnie normalnie. Spalanie bez zmian, przyśpiesza jak
    > przyśpieszał. W sumie może niepotrzebnie tam zaglądałem.

    No to jest spora szansa, że to tylko ta uszczelka. Ale jak dłużej z tym
    pojeździsz, to już pewnie nie będzie "tylko".

  • 7. Data: 2011-09-04 16:09:28
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-09-04 15:44, megrims pisze:

    > raz go zagotowałem.. :(

    pierścionki , uszczelka głowicy do sprawdzenia/wymiany, jeszcze możesz
    samą głowicę sprawdzić... W ogóle napierdala Ci strasznie, jak obrócona
    panewka...

  • 8. Data: 2011-09-04 16:11:20
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-04 16:09, Olo pisze:

    > pierścionki , uszczelka głowicy do sprawdzenia/wymiany, jeszcze możesz
    > samą głowicę sprawdzić... W ogóle napierdala Ci strasznie, jak obrócona
    > panewka...

    Ale tylko jak odkręcę korek. Jak jest zakręcony, to cisza.

  • 9. Data: 2011-09-04 16:12:26
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-04 16:11, megrims pisze:

    > Ale tylko jak odkręcę korek. Jak jest zakręcony, to cisza.

    Jak wyjmiesz termometr z gęby to też nie będzie pokazywał gorączki...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 10. Data: 2011-09-04 16:12:52
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Olo

    > pierścionki , uszczelka głowicy do sprawdzenia/wymiany, jeszcze możesz
    > samą głowicę sprawdzić... W ogóle napierdala Ci strasznie, jak obrócona
    > panewka...

    Ale jak na moje ucho dopiero po odkręceniu korka + kopci, więc może to
    tylko przedmuch z któregoś cylindra. Chociaż na podstawie takiego filmiku
    to w sumie trochę wróżenie z fusów.