  • 111. Data: 2023-04-23 15:29:46
    Temat: Re: [ot] jaki serwer usenet
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> napisał(a):
    > Jest jakaś korelacja z kupowaniem usługi Neostrada (dostawa internetu),
    > a serwerem njus. Płaciłem kiedyś 230 zł mies. (około, brutto) za Neo na
    > parze miedzi bodajże wówczas 6 Mbps, i do dzisiaj ta usługa istnieje
    > tam, gdzie nie ma lepszego sygnału (np. jakieś osiedla domków
    > jednorodzinnych).

    Daj spokój, nikt nie kupił Neostrady ze względu na Usenet. Było przecież
    wiele innych serwerów NNTP. A potem i tak serwer został otwarty dla
    wszystkich w Polsce bez rejestracji.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 112. Data: 2023-04-23 15:32:16
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    io <i...@o...pl.invalid> napisał(a):
    > Tyle samo co w SMTP brak autoryzacji wysyłania i innych mechanizmów
    > ochrony przed spamem. Było o błędzie administratora a nie użytkownika.

    Serwer, o którym jest ten wątek, nie ma rejestracji i jakoś żadna katastrofa
    spamowa się nie wydarzyła. Więc nie wiem po co pisać o SMTP.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 113. Data: 2023-04-23 15:58:56
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.04.2023 o 14:34, io pisze:

    > Moim skromnym zdaniem to zarządca.

    Twoje skromne zdanie jest jak zwykle fault :]

    " współwłaściciel wymienionej hierarchii"

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Tomasz_Surmacz

    Zawsze się zastanawiam, że skoro rozmówca ma takie same Internety jak
    ja, to dlaczego opowiada farmazony?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 114. Data: 2023-04-23 16:21:17
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Czytaj ze zrozumieniem. Mowa była o serwerze news.chmurka.net
    > utrzymywanym przez prywatną osobę. Która zresztą w tym wątku szczegółowo
    > opisała to utrzymywanie.

    Ty czytaj ze zrozumieniem.

    Pytanie było do innej osoby, która stwierdziła, że to takie proste,
    tanie i w ogóle. No to zasadnym jest zapytanie tej osoby skąd konkretnie
    ona bierze argumentację. Bo nie powoływała się na nikogo tylko sobie coś
    napisała.

  • 115. Data: 2023-04-23 16:46:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Janusz napisał(a) :
    > Chmurka :)

    Jak tam się zarejestrować?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 116. Data: 2023-04-23 17:01:32
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Twoje skromne zdanie jest jak zwykle fault :]
    >
    > " współwłaściciel wymienionej hierarchii"
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Tomasz_Surmacz

    Już pomijając, że w wikipedii to różne brednie czasem można uświadczyć,
    to jak się zostaje właścicielem hierarchii? Na zasadzie kto pierwszy ten
    lepszy?

  • 117. Data: 2023-04-23 17:03:21
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    https://gprivate.com/64p4p :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 118. Data: 2023-04-23 17:14:24
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.04.2023 o 17:01, nadir pisze:

    > Już pomijając, że w wikipedii to różne brednie czasem można uświadczyć,
    > to jak się zostaje właścicielem hierarchii? Na zasadzie kto pierwszy ten
    > lepszy?

    Możliwe, bo jaką masz inną alternatywę? W sumie nazwałbym to "twórcą"
    ale to było tak dawno temu, że nie pamiętam :)
    http://www.usenet.pl/ Wcześniej się to opierało na innych serwerach,
    które możliwe, że były Surmacza jak i pomysł stworzenia hierarchii pl*
    którą tworzył. Trzeba pogrzebać w historii :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 119. Data: 2023-04-23 18:38:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    LordBluzg(R)?? napisał(a) :

    > https://gprivate.com/64p4p :)

    Taka odpowiedź to też odpowiedź :-)
    Dzięki.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 120. Data: 2023-04-23 18:46:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    nadir pyta:

    > Już pomijając, że w wikipedii to różne brednie czasem można
    > uświadczyć, to jak się zostaje właścicielem hierarchii?

    Podobnie jak właścicielem domeny internetowej.

    > Na zasadzie kto pierwszy ten lepszy?

    Z grubsza tak to wygląda.

    --
    Jarek