    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [ot] jaki serwer usenet
    Date: Mon, 24 Apr 2023 23:31:28 -0000 (UTC)
    <7...@g...com>
    <64413a5c$0$19611$65785112@news.neostrada.pl>
    <u2384p$1krpl$6@news.icm.edu.pl>
    <x64l7a62fxii.1d82to5b37pkr$.dlg@40tude.net>
    <u25ob5$csj$1$grzegorz@news.chmurka.net>

    Grzegorz Niemirowski <g...@g...net> wrote:

    > Nie ma czegoś takiego, że jednym kliknięciem w czytniku przenosisz się
    > na inne forum

    To przez jakiś czas było, nazywało się TapaTalk. Może nawet nadal
    istnieje. Używałem przez chwilę, ale odkąd producenci telefonów
    postanowili uśmiercić fizyczne QWERTY, ja zupełnie przestałem pisać
    jakiekolwiek dłuższe treści na telefonie (bo z dotykową klawiaturą bardzo
    szybko trafia mnie szlag, muszę mieć dotykowy feedback; Swype trochę
    ratuje sytuację, ale i tak co któreś słowo muszę wpisywać ręcznie).
    Awaryjnie nadal noszę małą QWERTY na Bluetooth, ale to trzeba telefon
    stawiać, klawiaturę wyjmować... To już lepiej Jornadę wyciągnąć albo Eee
    PC (choć oba wspomniane mają dla mnie za małe klawiatury).

    Generalnie staram się używać narzędzi, które są najlepsze do tego, co chcę
    zrobić (czyli pisać na pełnowymiarowej klawiaturze, dłuższe teksty czytać
    na czytniku ebooków, itd.) i tak, tego, o czym mówisz, na takie prawidłowe
    narzędzie do pisania (komputer) chyba nie ma (albo nie znam).

    --
    Mis, zajączek, wilk i lis grają w karty. Lis oszukuje. Po pewnym czasie
    niedźwiedź wstaje i mówi :