  • 51. Data: 2009-05-05 16:00:52
    Temat: Re: [ot?] internet - prawda to ?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Z czym bedziesz sie przez ten TOR komunikowal jesli
    > dostawca kabla wytnie Ci absolutnie wszystko i dopusci
    > ruch tylko d/z konkretnego IP?

    Wykupić pakiet bezpłatnych połączeń do znajomych (były kiedyś jakieś
    takie oferty) i modemem analogowym 56K. Podobno po włączeniu kompresji
    sprzętowej przed wysłaniem osiągało się całkiem niezłe transfery. Do
    poczty, grup dyskusyjnych i wspólnego wyrażania oburzenia na
    ograniczanie wolnej myśli jak znalazł :D

    (ja ciągle mam modem analogowy).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 52. Data: 2009-05-05 17:02:25
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Roger from Cracow napisał:

    > i gowno te protesty dadza... za tym stoi tan niewaska kasa, ze
    > takie kmioty jak my czyli tzw. wyborcy maja na to zerowy
    > wplyw. Podejrzewam, ze decyzja i tak juz dawno zapadla
    > tam gdzie trzeba, ktos dostal kilka luksusowych aut, ktos inny
    > pewnie jakas wille :)
    > Chcielismy to jestesmy w europie wiec teraz morda w kubel
    > i do nastepnych wyborow marsz.

    Tu nie masz racji. Najbliższe Wybory są ważne. PE to ostatnia instytucja
    w Europie uwalająca tego typu projekty.

    Rządy narodowe są wbrew pozorom(?) najłatwiejsze do przekupienia i to
    one forsują najbardziej odjechane pomysły 'IP lobby'.

    m.
    --
    Liga rządzi!
    Liga radzi!

  • 53. Data: 2009-05-05 17:20:27
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mikolaj Machowski" napisał

    > Tu nie masz racji. Najbliższe Wybory są ważne. PE to ostatnia instytucja
    > w Europie uwalająca tego typu projekty.

    Tak, jasne : )

    > Rządy narodowe są wbrew pozorom(?) najłatwiejsze do przekupienia i to
    > one forsują najbardziej odjechane pomysły 'IP lobby'.

    No ale jak dotąd nikomu nie udało się wprowadzić żadnych obostrzeń.

    adam

  • 54. Data: 2009-05-05 17:28:16
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Mikolaj Machowski napisal:
    > Tu nie masz racji. Najbliższe Wybory są ważne. PE to ostatnia instytucja
    > w Europie uwalająca tego typu projekty.

    Fakt. Buzek w roli europosla okazal sie byc znacznie skuteczniejszy
    niz w roli marionetki Krzaklewskiego. W koncu to on byl glownym
    animatorem uwalenia pomyslu na patentowanie w Europie software'u.

    > Rządy narodowe są wbrew pozorom(?) najłatwiejsze do przekupienia i to
    > one forsują najbardziej odjechane pomysły 'IP lobby'.

    Rzady to marionetki sponsorow. Zawsze za chwile jest kolejna
    kosztowna kampania wyborcza.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 55. Data: 2009-05-05 18:54:36
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <6...@n...onet.pl>,
    s...@m...com nabazgrał:

    > Fizycznie niewykonalne.
    >
    > Protokół TCP/IP nie przewiduje czegoś takiego.

    Jako osoba pracująca w tej dziedzinie muszę Cię zmartwić: nie masz racji.

    > Zablokowanie dostępu do strony może mieć miejsce tylko wtedy, gdy faktycznie
    > zostanie ona usunięta z internetu (serwera).
    >
    > W innym przypadku nawet jak operator cos zablokuje, to włączasz proxy i masz
    > full dostęp.

    Ten pomysł jest całkiem realizowalny przy pewnych założeniach.
    Rzeczywiście wystarczy kumpel administrujący w jakimś serwisie
    z tych znajdujących się w pakiecie. Ale nie każdy ma kumpli co
    mają roota w wp.pl...

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 56. Data: 2009-05-05 19:24:48
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Jacek_P napisał:

    > Fakt. Buzek w roli europosla okazal sie byc znacznie skuteczniejszy
    > niz w roli marionetki Krzaklewskiego. W koncu to on byl glownym
    > animatorem uwalenia pomyslu na patentowanie w Europie software'u.

    Plus Gierek. Jeden z nielicznych przykładów gdzie polscy politycy
    naprawdę współpracowali ponad podziałami. Ponadto jak się wczyta w tekst
    Vagli to w tym wypadku też PE wyciął najgroźniejsze elementy z projektu
    KE.

    m.
    --
    If you are going to rape, pillage and burn,
    be sure to do things in that order. P.J.Plauger

  • 57. Data: 2009-05-05 19:26:58
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gtoo2b$nho$1@news.interia.pl>,
    Roger from Cracow nabazgrał:

    > i gowno te protesty dadza... za tym stoi tan niewaska kasa, ze
    > takie kmioty jak my czyli tzw. wyborcy maja na to zerowy
    > wplyw.

    Ty może i masz zerowy... Ale przekażę Ci taką garść informacji:
    1) To nie pierwszy raz, gdy proponowane jest prawo oddające
    naszą dotychczasową wolność wielkim korporacjom.
    2) Tak jak poprzednio, prawo to proponowane jest przez KE.
    3) KE nie jest wybierane przez bezpośrednie wybory.
    4) Poprzednio było to odrzucone przez PE.
    5) Wybory do PE będą na dniach.

    Co do samej akcji: ja po prostu nie rozumiem ludzi, którzy
    masowo zaczęli teraz to sobie przesyłać. Przecież nawet jak
    ktoś wyśle tego maila do swojego MEP-a, to ten to przeczyta
    i tak dopiero po głosowaniu. Które, do ciężkiej choroby,
    jest 6 maja - tu nie idzie o sam pakiet, a o poprawki do niego.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 58. Data: 2009-05-05 19:51:07
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    l...@l...localdomain pisze:

> [...]
    > Rzeczywiście wystarczy kumpel administrujący w jakimś serwisie
    > z tych znajdujących się w pakiecie. Ale nie każdy ma kumpli co

    no tak, pod warunkiem, że mając roota na wp.pl ma z wp.pl dostęp do
    świata :) bo przecież inni mogą też nie wpuszczać wp.pl ... bo jak mamy
    blokować ruch "do" to jak ktoś nie ma wp.pl w swoim pakiecie, to też z
    wp.pl się do niego nie dobijesz.

    trochę paranoicznie może się zrobić :)

    Wojtek

  • 59. Data: 2009-05-05 20:06:10
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gtq5ba$lgs$1@inews.gazeta.pl>,
    crazy bejbi nabazgrał:
> [...]
    > świata :) bo przecież inni mogą też nie wpuszczać wp.pl ... bo jak mamy
    > blokować ruch "do" to jak ktoś nie ma wp.pl w swoim pakiecie, to też z

    Nie może, przecież wp.pl jako duży /content provider/ musi mieć
    możliwość pokazywania tych swoich stron wszystkim. Żeby to było
    wystarczająco wydajne, to udostępnianie tylko wybranych adresów
    realizuje się na poziomie routingu. Więc albo wszystko albo nic
    (bez znaczenia, czy to będą strony, email, czy Counter Strike).
    I w obie strony - nie można wyciąć tylko przychodzących.

    W ogóle, tu nie chodzi o jakąś idiotyczną delegalizację dostępu
    do Internetu bez ograniczeń (takiego jak teraz). Taki dostęp to
    zawsze będzie, tylko zacznie być nazywany ,,profesjonalnym''...
    A więc drogim. Tak jak dzisiaj łącza symetryczne. Których ceny,
    co niektórych może zdziwić, to dzisiaj kilkaset pln za megabit.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 60. Data: 2009-05-05 20:11:02
    Temat: Re: internet - prawda to ?
    Od: H5N1 <m...@t...aster.pl>

    Dnia Tue, 05 May 2009 02:23:40 -0700, jansal raczył(a) był(a) napisać:

    > Najlepszy okres w rozwoju gospodarczym polski to okres PIS , ktory
    > wogole na gospodarce sie nie znal i nawet nie probowal ukrywc tego.
    Tiaa. Podmuchali sobie w balon, który i tak wcześniej, czy później musiał
    pęknąć. Dzięki nim był trochę większy huk. :)