    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [ot] dłubiecie w czasach zarazy?
    Date: Sun, 5 Apr 2020 20:33:29 +0200
    <r67tv8$1t8$1@dont-email.me> <5e878795$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <r682hq$3rk$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <r68avr$rpt$1@dont-email.me>
    <9...@g...com>
    <r69kj4$t2l$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <r6aptu$68l$1@dont-email.me>
    <9...@g...com>
    <r6c5v8$7hk$1@dont-email.me>
    <c...@g...com>
    <r6ccs5$hbd$1@dont-email.me>
    <9...@g...com>
    <r6crpd$g2n$1@dont-email.me>
    <b...@g...com>

    On 05/04/2020 20:06, g...@g...com wrote:
    > Ty się ekscytujesz i nie bardzo rozumiesz co wklejasz.
    > cyt. twój z fejsbuka:
    > Obecnie, bazujemy na zapasach
    > Ty:
    > Nie ma w żadnym okolicznym szpitalu. Nic nie ma
    > To w końcu są te maseczki czy ich nie ma?

    Aktualnie bazowanie na zapasach oznacza *racjonowanie* ponieważ te
    zapasy to kilka dni temu było np. jedno opakowanie rękawiczek w
    okolicznym szpitalu. Tak, więc nie można powiedzieć że nie mają zapasów,
    trzy koła dobre! I dokładnie tak to wygląda, maseczka "jednorazowa" jest
    używana przez cały dzień, tak to wyglada z opisu pielęgniarek
    pracujacych w szpitalach. Podobnie nie ma przyłbic, nie ma ubrań. To co
    jest jest racjonowane naciągając do granic możliwości bezpieczeństwo.

    W ciągu ostatniego tygodnia wylało się tak wiele żalu, błagań,
    bezsilności od zwykłych ludzi zatrudnionych w szpitalach jak również
    samych szpitali że Holecka nie da rady tego przykryć, choćby staneła na
    głowie. Jest źle. I dokładnie z tego powodu jakaś częśc ludzi wspiera za
    friko okolicę. Ja drukuje przyłbice budząc zdziwienie że za darmo. Obok
    ktoś kupił paletę wody i soków dla szpitala. W okolicy ludzie się
    zorganizowali i robią zakupy dla sasiadów. Ktoś organizuje darmowe
    żarcie dla ludzi uwięzionych w szpitalach na niekończących się dyżurach.
    Ktos inny organizuje darmowy szprzęt do elearningu dla wykluczonych
    uczniów i rozdaje po sąsiadach.

    I tutaj wchodzi Zenek ze swoją fabryką maseczek pod Łodzią i daje tym
    ludziom prosto w twarz z liścia, bo to przecież tępe ćwoki, wszystko
    jest dobrze i za kilka dni będzie po sprawie, to tylko propaganda TVNu
    że jest źle a tu przecież kupili kilka milionów maseczek, najpewniej z
    atestem, czyli wszyscy przeżyją.

    Przy czym żeby była jasność: jest epidemia i będzie źle. Żal należy mieć
    tylko do durniów którzy przekazują tą pustą propagandę sukcesu dalej,
    niszcząc inicjatywę albo wręcz wykorzystując to do doraźnych potrzeb
    politycznych.

    Żebyś ty widział ilu radnych nagle zauważyło że istnieją drukarki 3D, że
    można "pomóc w przekazaniu dla potrzebujących" i przy okazji kilka fotek
    zdrobić. Ło Panie, i tak też bywa, z każdej opcji politycznej i każdej
    strony krzywej Gaussa. Ilość fotek z wszelakimi radnymi, trzymających
    przyłbice czy maseczki, na FB zaczyna osiągać połowę treści. Za chwile
    oczekuje nowej fali radnych z maskami z decathlonu. Będzie śmieszniej,
    mam choć taką nadzieję.