  • Data: 2020-04-05 21:42:14
    Temat: Re: dłubiecie w czasach zarazy?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/04/2020 21:34, Mirek wrote:
    > Bakterie nie jedzą wirusów? Toż to białko.

    Tych wirusów tam nie ma w ilosci takiej aby zapewnić bakteriom
    przeżycie, o ile trafią się w ogóle takie co konsumują wirusy (są
    takie?). Martwimy się tu bardziej czy PLA/PETG wytrzyma bliskie
    spotkanie ze sterylizacją stosowaną w szpitalach. IMHO wytrzyma
    chemicznie ponieważ przyłbice z PETG były sterylizowane we Włoszech, PLA
    czy PETG znowy w byle czym się nie rozpuszcza. Być może wytrzyma
    termicznie, byle by nie był obciążony w trakcie.