  • Data: 2002-08-22 19:47:54
    Temat: Re: oszustwo (?!?!)
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik napisał:
    : >>, bo w 3/4 przypadków jesteś po prostu podpięty Ethernetem do prostego
    : >> routera i nic więcej w takiej sieci nie ma. A provider zamiast zrobić to
    załatwić
    : > Kiepskie sieci widziales na o wychodzi.
    :
    : Ależ ja nie twierdzę, że 100% sieci takich jest. Natomiast z całą pewnością
    większość
    : (>50%). I to jest smutne, bo jeśli chcę korzystać z Kazaa i niczego innego, to w
    : granicach wykupionej przeze mnie przepustowości powinienem móc, bo za to do
    cholery
    : płacę.

    W większości tych sieci płacisz za coś koło 50 zł za dostęp do Internetu, a
    w umowie nie masz żadnej gwaranci przepustowości, co najwyżej w sieci
    lokalnej. A jeśli wymagasz cudów od dostępu za 50 zł, to albo jesteś
    naiwny, albo głupi.

    : Cóż, Polska to internetowa dżungla.

    Nie tylko internetowa. Ale narzekać łatwo, a spróbować zmienić Polskę, albo
    wyemigrować nieco trudniej. Więc większość narzeka.

    : I między innymi dlatego nie przesiadam się
    : z SDI na nic innego, bo TP S.A. naprawdę daje mi 112 Kbps i nic nie obcina, a w
    mojej

    Daje te 115.2 kbps za ~150 zł, a nie 2Mbps za 50.

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... Into the distance, a ribbon of black