  • Data: 2002-08-26 11:19:21
    Temat: Re: oszustwo (?!?!)
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Aug 2002, Zbigniew Sikora wrote:

    > Jeden z moich klientów, korzystający z dostępu w "normalny" sposób, a mający
    > świadomość moich bojów dyplomatycznych i konfiguracyjnych z uzytkownikami
    > P2P zwrócił moją uwagę, że są to aplikacje używane w sposób nielegalny, i
    > jako takie mogą być spokojnie zablokowane przez providera na mocy
    > standardowych punktów regulaminu.

    w zasadzie, to najpierw trzeba by wykazać, że userowi X zablokowano dostęp
    do P2P, gdyż używał go w sposób nielegalny.
    np. prowadząc nielegalny szczegółowy podsłuch jego sesji oraz sprawdzając,
    czy obydwie strony połączenia P2P nie posiadają przypadkiem licencji na to,
    co sobie przesyłają.

    wiem, czepiam się. =)

    --
    { Paweł Małachowski; PM110-RIPE; pawmal#freebsd,lublin,pl }