  • Data: 2002-08-22 20:24:10
    Temat: Re: oszustwo (?!?!)
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <s...@w...underley.eu.org> Daniel Podlejski
    napisał(a):
    > W większości tych sieci płacisz za coś koło 50 zł za dostęp do Internetu, a
    > w umowie nie masz żadnej gwaranci przepustowości, co najwyżej w sieci
    > lokalnej. A jeśli wymagasz cudów od dostępu za 50 zł, to albo jesteś
    > naiwny, albo głupi.

    Wiem, toteż dziwię się, że ludzie coś takiego kupują, bo gdyby wzięli kalkulator i
    policzyli, to jasno by wyszło, co tak naprawdę dostają... Zwłaszcza, że takie firmy
    na ogół się chwalą w reklamach i ulotkach, że dają tyle i tyle, ale, tak jak piszesz,
    w umowach tego już nie gwarantują. ;)

    >: Cóż, Polska to internetowa dżungla.
    >
    > Nie tylko internetowa. Ale narzekać łatwo, a spróbować zmienić Polskę, albo
    > wyemigrować nieco trudniej. Więc większość narzeka.

    Daniel, nie jest łatwo założyć firmę ISP, ogólnopolską ISP jeszcze trudniej,
    natomiast taką dającą tani i dobry dostęp do sieci to już naprawdę bardzo, bardzo
    trudno i dobrze o tym wiesz. ;) To nie jest kwestia czyjegoś narzekania i o tym też
    wiesz. ;) Musimy poczekać, aż pewne rzeczy się utrzęsą i znormalnieją. Mojżesz
    chodził dookoła pustyni aż całe pokolenie pamiętające Egipt wymarło.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/