  • Data: 2009-04-29 07:05:25
    Temat: Re: "oszukali operatora"... gdzie tu lamanie prawa?
    Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    trzeba zmienic na nowy
    w pewnym sensie trzeba brac poprawke ze napisal to ktos komu ktos cos
    powiedzial
    ja rozumiem tu slowo usuniecie w kontekscie braku zarejestrowania drogi
    polaczenia prawdziwej z prawdziwym rekordem numeru aba - zamiast tego
    zarejestrowal sie numer karty sim

    > Czyli co ? Włączyli CLIR na tych wykupionych numerach i to jest to
    > "usunięcie" ?
    wylaczenie clir nic nie da - w rekordzie dla sluzb masz mimo tego pelny
    numer aba w najgorszym przypadku /centralki abonenckie i pri z wl clir/
    numer glowny lacza abonenckiego.