  • Data: 2009-04-29 07:14:34
    Temat: Re: "oszukali operatora"... gdzie tu lamanie prawa?
    Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale "dotknięt" czynem "zakład pracy" jest "ważnym zakładem" i jego
    > interesy
    > są traktowane jak interes Państwa (co swiadczy o tym jakie ono jest
    > chore).
    > Zatem cala zgraja uslużnych urzędników już głowi się "pod co to
    > podciągnąć" byle tylko krnąbrny kumoter nie uniknął KARNEGO procesu (ktory
    > będzie można nagłośnić i co jest celem tego postępowania aby "odstarszyć"
    > tych co podnosą rękę na władzę ludową lub jej stelefonizowane zbrojne
    > ramię).

    oo w tym jest duzo prawdy - dali im - pokazali czlowieka a oni juz znajda
    odpowiednie paragrafy ;)
    taka ilosc ruchu /skoro straty to prawie mln to ruch byl na poziomie kilku
    mln/ napewno byla wpuszczana za cichym przyzwoleniem - nie wydaje mi sie
    zeby zadawali sobie tyle trudu i co chwila zmieniali pozycje bramki i karty
    zeby szlo to przez rozne bts z roznych imei - po prostu teraz w dobie walki
    cenowej miedzy gsm-ami i godzin po 29 groszy ruch stal sie niewygodny i malo
    oplacalny
    co do samego reguaminu - nie mieli zapewne do kogo sie z tym zwrocic bo taki
    ruch realizuje sie najczesciej z prepaid nie rejestrujac ich i w razie
    blokady karty po prostu wywala sie ja do kosza
    do tej pory od kilku lat jak wykryli lewa bramke to imei szedl na czarna
    liste i bylo wszystko