  • Data: 2009-04-29 16:03:52
    Temat: Re: "oszukali operatora"... gdzie tu lamanie prawa?
    Od: NIESPAMOWAC <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@g...pl pisze:
    > noo nie tylko - na kazdym opie ale ten przypadek akurat falszowal zapisy
    > u opa komorkowego.

    > znalezli bata na taki ruch i sie wezma za innych
    >
    > ciekawi mnie jak teraz beda wygladaly pozycje w cennikach netii, cdp,
    > gts i innych o nazwie - polaczenia komorkowe krajowe bez prezentacji
    > numeru cena = 1/2 ceny z pozycji polaczenia z prezentacja numeru i czy
    > to znajda wogole, wtedy mogloby sie okazac ze wszyscy wieksi operatorzy
    > tak puszczali czesc ruchu. w koncu interkonekt normalny nie zalezy od
    > prezentacji /chyba ze cos przeoczylem/

> [...]
    Dokładnie.
    FCT-y sa znane w naszym kraju od wielu lat, od wielu lat całkiem
    otwarcie wszyscy w branży oferowali tego typu ruch. Absurd dochodził do
    takiego poziomu, ze bardziej sie opłacało zestawić łącze do operatora w
    UK i przez takie łącze (via berlin, frankfurt i nazad) transferować ruch
    do polskich gsmów. Sami operatorzy GSM udawali durnia bo im sie to
    opłacało - od czasu do czasu przymykali jakiegoś FCTa, który przytykał
    określony BTS i nic ponad to. Nie wierzę, ze organy ścigania (w tym
    służby odpowiedzialne za zagadnienia obronności i bezpieczeństwa
    wewnętrznego) o tym nie wiedziały. Kolejny dowód na to ze w tym chorym
    kraju prawo (i jego stosowanie) podlega zakulisowym działaniom wielkiego
    kapitału.
    Tak kolega ma racje - ściganie i informowanie ludności zbiega się w
    czasie z obniżeniem interkonectu i wywaleniem rynku detalicznego z tepsy
    do innych podmiotów.
    Czy nie zdarzyło sie wam czasami usłyszeć (wybierając numer operatora
    gsm z aparatu w sieci np. tele2) informacji iż nie doładowaliście karty?