  • Data: 2010-10-17 13:51:45
    Temat: Re: oszczedny procek
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Górski Adam pisze:

    > 1. Jak dla mnie to dokumentacja jest fatalna.

    Dlaczego? Podoba mi się np. u Atmela duża liczba dostępnych not
    aplikacyjnych z przykładowymi projektami...

    > 2. Problemy podczas certyfikacji CE -> odporność na zakłócenia zew.

    Standardowe normy dla urządzeń przemysłowych (10V/m)?! Dziwie się, bo u
    nas wiele urządzeń opartych jest na AVRach i nidgy nie było problemów
    pod tym kątem. Nawet są tacy, co stwierdzają, że wolą w nowym urządzeniu
    stosować Atmele, bo mają pewność co do EMC...

    > 3. Idea "fusebitów" którymi łatwo można sobie kuku zrobić

    Jak już napisano - kwestia podejścia. ;) Ale rzeczywiście, dla
    początkujących, lub używających "nietypowych" programów może być to
    problem. I tak jak napisano - to kuku dotyczy tylko kilku "krytycznych"
    fusebitów...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.