  • 31. Data: 2012-12-03 09:24:20
    Temat: Re: ostre zdj?cia
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, December 3, 2012 2:28:23 AM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

    > Strasznie musi ci się rynek sypać. Co miesiąc to więcej nienawiści. Ale
    >
    > zarazem świetny przykład na degenerację społeczeństwa. Rosną tabuny
    >
    > roznienawidzonych głupków, żeby tylko mieli okazję, powywieszali by
    >
    > każdego, kto choć cieniem różniłby się od nich...

    Nareszcie nawet taki smiec jak ty,
    zaczal zauwazac to, o czym od lat pisalem na tej grupie,
    ze zbydlecenie "wspanialego narodu" jest coraz wieksze.
    Ludzkie kurwy zaczna sie wieszac na wzajem.
    Na razie tylko seryjny samobujca grasuje,
    ale niedlugo tabuny glupkow zaczna sie wieszac na wzajem.
    Taki to wlasnie cyrk kraju nadwislanskiego stworzyly sobie janki muzykanty.

    Nadal smieciu nie mozesz oprzec sie nie zauwazaniu mnie,
    mimo iz obiecywales wrzucic mnie do KF i nie odpisywac.
    Albo jestes smiec nad smiecie, albo masz tak zzarty alkoholem mozg,
    ze nie dajesz rady o tym pamietac.

    Nawet w dorobku, wspolczesnej polskiej kinematografii zaznaczono,
    ze synonimem kutasa jest janko muzykant.

    Slon.

  • 32. Data: 2012-12-03 09:31:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-12-03 09:24, Slon pisze:
    > Nareszcie nawet taki smiec jak ty,
    > zaczal zauwazac to, o czym od lat pisalem na tej grupie,
    > ze zbydlecenie "wspanialego narodu"

    To jest o wszystkich ludziach w krajach ''starych cywilizacji'', a nie o
    Polakach, debilku :)

    > Nawet w dorobku, wspolczesnej polskiej kinematografii zaznaczono,
    > ze synonimem kutasa jest janko muzykant.

    :)

    --
    pozdrawia Adam
    /być dziś trendy to nie być trendy dlatego mój dentysta jest szczerbaty/

  • 33. Data: 2012-12-03 10:29:22
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, December 3, 2012 3:31:25 AM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

    > To jest o wszystkich ludziach w krajach ''starych cywilizacji'', a nie o
    >
    > Polakach, debilku :)

    Ale cyrk najwiekszego zbydlecenia debilow, jankow muzykantow jest tylko nad Wisla.

    > :)

    Chyba ogladales i nie musze udowadniac tego co napisalem.
    Tak samo nie musze chyba udowadniac tego, ze jestes smieciem,
    ktory pisal o umieszczeniu mnie w KF
    i potem regularnie dbajacym o zauwazanie moich postow.
    Ale tak wlasnie ma byc i reagujesz jak "pies Pawlowa".

    Slon

  • 34. Data: 2012-12-03 11:36:52
    Temat: Re: ostre zdjęcia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości

    >Dzisiaj wszędzie rządzi ostry plastik, a jak coś jest miękkie to
    >dlatego ze to fotka papparazii wycięta z kadru zrobiona na ISO 24000
    >albo strzał z komórki.

    Musialbys pokazac te zdjecia, abysmy mogli sami ocenic ... mnie
    nieostre zdjecia niestety raza. Z drugiej strony wiadomo - nie chodzi
    o pokazanie w portecie kazdej wady skory. Moze tu bylo tej nieostrosci
    tyle ile trzeba.

    Jedno jest pewne - znacznie lepiej sie zmiekcza na komputerze ostre
    zdjecia, niz wyostrza miekkie :-)

    J.

  • 35. Data: 2012-12-03 12:07:40
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    > ale łapiesz, że Polska miałe przez 40 lat komunę która wyprała dość
    > solidnie mózgi obywateli, a wczesniej mieliśmy II RP która tez była
    > niezłym cyrkiem na kółkach, a wcześniej Polski w ogóle nie było?
    >

    > My nie mamy skąd mieć takich wzorców, naszym wzorcem jest rób tak żeby
    > tobei było dobrze oraz każdy jest twoim wrogiem.
    Wyprała na tyle skutecznie, ze większość nie ma nic przeciwko, aby ci sami
    "pracze" mieli się dobrze, byli "autorytetami" wyznaczającymi koncepcje
    "rozwoju".

  • 36. Data: 2012-12-03 20:42:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F wrote:

> [...]
    > tyle ile trzeba.
    >
    > Jedno jest pewne - znacznie lepiej sie zmiekcza na komputerze ostre

    sęk w tym że czasem szukamy ideału zarówno w wyglądzie jak i w ostrości
    zapominając o treści zdjęcia.

  • 37. Data: 2012-12-03 21:20:28
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Wiecie co, lubię tą grupę i poza paroma wrzodami szanuje tu wszystkich.
    Niestety muszę Wam powiedzieć że takie pitu pitu o "złych ludziach"
    ględzono w latach 90, 80 i pewnie 50. Przed i po rozbiorach. Co z tego
    wynika... Wiadomo ;),

    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 38. Data: 2012-12-03 21:56:08
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2012-12-02 18:23, Jan45 pisze:
    > W dzisiejszej fotografii cyfrowej polega to na działaniu
    > pod wpływem impulsu (który akurat sam w sobie nie jest
    > naganny), ale jednak podczas patrolu. A nie po uprzedniej
    > medytacji, czyli po przygotowaniach do jakiego zdjęcia.
    > Idzie sobie ktoś lasem i czeka, aż mu się coś spodoba,
    > na przykład. Nie przyjdzie mu do głowy, żeby WCZEŚNIEJ
    > przemyśleć sprawę i przewidzieć, co i kiedy mu się
    > przyda do wykonania ZAPLANOWANEGO zdjęcia. On nie planuje,
    > tylko chłonie wrażenia, taki bardziej impresjonista z niego.

    Hmmm... Wiesz kiedyś też chodzono i cykano pod wpływem impulsu
    zaistniałej sytuacji. Nawet dzięki temu wybudowano postument, zwany
    Magnum. Do dnia dzisiejszego wielu próbuje się na niego wdrapać albo
    przynajmniej otrzeć się o niego.
    To o czym piszesz to jest raczej kompulsywne gromadzenie dóbr i
    późniejsza kompulsywna próba ich wykorzystania.
    To jest mało istotne czy jest to kurtka gore, wędki, czy paralotnia. Po
    prostu w przypadku fotografii łatwiej te "efekty" upublicznić.

    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 39. Data: 2012-12-04 10:42:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-12-03 21:20, cichybartko pisze:
> [...]
    > Niestety muszę Wam powiedzieć że takie pitu pitu o "złych ludziach"
    > ględzono w latach 90, 80 i pewnie 50. Przed i po rozbiorach. Co z tego

    Mamy jednakże nowe. Niekontrolowaną wymianę informacji, w szczególności
    głupiej informacji. Precedensu nie było.
    Osobiście widzę przyszłość jesiennie, z powodu powszechnej
    nieświadomości rzeczywistości głównie. Ale jest duża szansa że się mylę,
    albo raczej, że powszechne lenistwo i niemoc przejmą inicjatywę także
    nad chęcią czynienia rewolucji :)

    --
    pozdrawia Adam
    /bywają dni mieszające skwar z gradem i nie jest to nadzwyczajne zjawisko/

  • 40. Data: 2012-12-04 11:18:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 04 Dec 2012 10:42:06 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > nieświadomości rzeczywistości głównie. Ale jest duża szansa że się mylę,
    > albo raczej, że powszechne lenistwo i niemoc przejmą inicjatywę także
    > nad chęcią czynienia rewolucji :)

    A opis takiej sytuacji można znaleźć w filmie "Idiocracy"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.