  • 1. Data: 2012-11-30 19:44:19
    Temat: Problem z lampą Nissin Mark II Di 866 Professional
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Producent tej lampy twierdzi, że po aktualizacji softu jest ona
    kompatybilna z Sony A77.

    http://www.nissindigital.com/2012/11/di866-mark-ii-f
    or-sony-firmware-update.html

    Jednocześnie odsyła do dystrybutora lokalnego, czyli firmy Migomex.
    Dzwonię tam i dowiaduję się, że nie da się zaktualizować tej lampy. Nie
    potrafią tego zrobić. Czy jedynym sensownym wyjściem jest zwrot? A może
    macie jakieś lepsze informacje co z tym fantem można począć?

  • 2. Data: 2012-11-30 19:56:32
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2012-11-30 19:44, Marek pisze:
> [...]
    > potrafią tego zrobić. Czy jedynym sensownym wyjściem jest zwrot? A może
    > macie jakieś lepsze informacje co z tym fantem można począć?

    Napisz do producenta, mail do wiadomości dystrybutora.

  • 3. Data: 2012-11-30 22:07:01
    Od: Marek <p...@s...com>

    > Napisz do producenta, mail do wiadomości dystrybutora.

    Właśnie tak zrobiłem. Kiedyś pisałem do nich z zapytaniem lecz olali
    mnie. Zobaczę co teraz zrobią. Póki co ręce opadają. A co do
    aktualizacji softu tej lampy, to w internecie głośno o tym, że się nie
    udaje. A teraz przestali publikować go na WWW nawet. Czuję, że sprawa
    jest grubsza. Dziwna firma ten Nissin.

  • 4. Data: 2012-12-01 14:09:39
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/11/30 22:07, Marek pisze:

    > jest grubsza. Dziwna firma ten Nissin.

    a czego oczekiwales??

  • 5. Data: 2012-12-01 18:04:26
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2012-12-01 14:09, KiloSierra pisze:

    > a czego oczekiwales??

    Normalnego załatwienia sprawy. W końcu to nie jest firma garażowa.

  • 6. Data: 2012-12-07 10:40:46
    Od: Marek <p...@s...com>

    Temat zakończony. Wymieniłem lampę na Metza 58 AF-2. Jest sporo droższa,
    mniej intuicyjne menu (nie graficzne) ale można się przyzwyczaić. Za to
    posiada skuteczny serwis.

  • 7. Data: 2012-12-07 11:55:56
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-12-07 10:40, Marek pisze:
    > Temat zakończony. Wymieniłem lampę na Metza 58 AF-2. Jest sporo droższa,
    > mniej intuicyjne menu (nie graficzne) ale można się przyzwyczaić. Za to
    > posiada skuteczny serwis.

    Obawiam się, że gdy będziesz musiał sprawdzić, to zmienisz zdanie.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 8. Data: 2012-12-07 21:16:50
    Od: Piratee <p...@o...pl>

    W dniu 2012-12-07 11:55, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Obawiam się, że gdy będziesz musiał sprawdzić, to zmienisz zdanie.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł
    Witam
    Kiedyś miałem METZ-a 60CT4 był niezniszczalny.
    Znajomy miał METZ-a 32 i też odsprzedał w dobrym stanie.

    Jak firma dba o renomę tak jak kiedyś to sprzęt się szybko nie zepsuje;]

    Ps.
    Robiłem zdjęcia w setkach na weselach i studniówkach.

    Pozdrowienia
    piratee

  • 9. Data: 2012-12-07 22:45:26
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-12-07 21:16, Piratee pisze:

> [...]
    >
    > Ps.
    > Robiłem zdjęcia w setkach na weselach i studniówkach.

    A ja miałem (i nadal mam) Metza 44. Trafił go szlag, skontaktowałem się
    z serwisem, i tu nastąpiła całkowita katastrofa.
    W końcu rozkręciłem lampę, znalazłem i wymieniłem uszkodzony tranzystor
    i lampa działa do dziś. Przy okazji doszedłem do wniosku, że takie
    konstrukcje powinno pokazywać się studentom na zajęciach "jak nie
    projektować układów elektronicznych".
    (Tranzystor wymieniłem na sporo większy)

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 10. Data: 2012-12-07 23:55:53
    Od: Marek <p...@s...com>

    > Obawiam się, że gdy będziesz musiał sprawdzić, to zmienisz zdanie.

    Hmm... może źle się wyraziłem. Powinienem napisać, że handlowiec
    powiedział, że z Nissinem tego typu sprawy są prawie nie do załatwienia.
    Natomiast z Metzem nie mieli póki co problemów. Jaka jest prawda - życie
    pokaże.