    From: u...@d...invalid
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [ort] Re: Jeśli nie LG 24EA53VQ-P, to co?
    Date: Fri, 04 Oct 2013 04:30:23 +0200

    W dniu 2013-10-03 22:40, Przemysław Ryk pisze:

    > Tak - wiem, że zaraz stwierdzisz, że gdzie indziej biją Murzynów. Niemniej
    > jednak korona by Ci z głowy nie spadła, gdybyś ze sprawdzania pisowni zaczął
    > korzystać.

    Nie lubię, gdy ktoś wali ortami i nie chce mu się nawet słownika używać,
    czy różnego rodzaju autokorekt, które są pod ręką. Ba, moim zdaniem nie
    tłumaczy to nawet dyslektyków, bo to lenie nie dyslektycy. Ale jeszcze
    bardziej nie lubię publicznego zwracania uwagi, jest to równie
    nieeleganckie, szczególnie, że w żaden sposób nie podnosi wartości dyskusji.