  • 1. Data: 2011-04-16 21:05:23
    Temat: orange placi za zerwanie umowy z inym opem?
    Od: Dyzurny Informatyk Kraju <a...@g...pl>

    witam,
    ostatnio do firmy wpadlo dwoch panow w garnitorach, sa przedstawicielami
    jakiegos resellera orange. tak czy inaczej nie mielismy dla nich czasu,
    wiec splawilismy ich z nadzieja ze juz sie nie pojawia. tymczasem
    panowie zadzwonili i chcieli sie umowic na spotkanie. pierwsze pytanie
    przed umowieniem sie brzmialo, czy orange placi za przedwczesne zerwanie
    umowy z innym operatorem (era), bo jesli nie to nie ma sensu sie
    spotykac. pytanie: czy to zwykla sciema, zeby odbyc spotkanie i zalapac
    pieczatke "ze sie bylo", czy orange rzeczywiscie placi za zrywanie umow
    (9m-cy do konca)?

    pytam, bo w miedzy czasie dzwonil ktos z play i na to samo pytanie
    odpowiedzial, ze play sie w cos takiego nie bawi.

  • 2. Data: 2011-04-16 21:34:10
    Temat: Re: orange placi za zerwanie umowy z inym opem?
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Placi - znajomy ostatnio przeszedl tak z plusa.

    D.

  • 3. Data: 2011-04-16 21:38:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-16 23:34, Sied@r pisze:
    > Placi - znajomy ostatnio przeszedl tak z plusa.

    Ale płaci w gotówce?

    Mój znajomy-handlowiec z ery (generalnie narzeka na robotę), mówi, że
    ani era, ani nikt inny nie płaci gotówki. To tylko taki lep. Jak już
    ktoś się zainteresuje, to wówczas mu się wyłuszcza, że ta "zapłata" to z
    oszczędności i rabatów, które op może dać na pokrycie "strat", ale samą
    karę abonent musi sam zapłacić poprzedniemu operatorowi (co nie znaczy,
    ze musi to być nieopłacalne).

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2011-04-16 23:34:48
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 16-04-2011 o 23:38:46 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > oszczędności i rabatów, które op może dać na pokrycie "strat", ale samą
    > karę abonent musi sam zapłacić poprzedniemu operatorowi (co nie znaczy,

    Gdyby płacili w gotówce to byłby już całkowity idiotyzm. Zamiast pakować
    kasę w technologię czy cokolwiek innego pożytecznego, to operatorzy będą
    płacić sobie wzajemnie za zrywanie umów..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2011-04-17 02:59:13
    Od: Mega <m...@p...wp.pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 23:05:23 +0200, Dyzurny Informatyk Kraju
    napisał(a):

> [...]
    >
    > pytam, bo w miedzy czasie dzwonil ktos z play i na to samo pytanie
    > odpowiedzial, ze play sie w cos takiego nie bawi.

    Może nie Orange, ale dealer z własnej prowizji daje do ręki?

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 6. Data: 2011-04-17 13:39:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Apr 2011 01:34:48 +0200, Piotr M wrote:
    >Gdyby płacili w gotówce to byłby już całkowity idiotyzm. Zamiast pakować
    >kasę w technologię czy cokolwiek innego pożytecznego, to operatorzy będą
    >płacić sobie wzajemnie za zrywanie umów..

    Ale technologia nie przynosi zyskow, tylko placacy klienci :-)

    A jak w odpowiedzi konkurencja tez zacznie placic, to Orange wyjdzie
    na zero ... albo i na plus :-)

    J.

  • 7. Data: 2011-04-20 23:12:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mega" <m...@p...wp.pl> wrote in message
    > Może nie Orange, ale dealer z własnej prowizji daje do ręki?

    Ile musiałaby wynosić ta jego prowizja aby mu się opłacało
    w takim trybie pracować?