  • Data: 2014-09-18 11:48:05
    Temat: Re: opozniony led
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Michał Lankosz napisał:

    > Ciekaw jestem, czy wszystkie mają mostek. Można oszczędzić i dać jedną
    > diodę - antyrównolegle do łańcuszka LEDów.

    Można i tę jedną przyoszczędzić -- dać LEDy w łańcuszku antyrównolegle
    parami. Niech migają na zmianę co druga, każda 50 razy na sekundę, a co.

    Kieyś kupiłem takie migające świecidełko. W domu przy tym żadną miarą
    wytrzymać nie szło. Może do oświetlenia kurnika by się zdały, ale nie
    prowadzę przydomowej hodowli drobiu. W końcu powiesiłem przed domem.
    Jak pada deszcz, to widać króciutkie kreseczki spadających kropel.
    Śnieg opada wolniej, więc płatki całkiem ostro rozbłyskują w stopklatce.
    Lampa jest kierunkowa, w ciemności jasno oświetla okoliczny krzak bzu.
    Gdy się przenosi wzrok z jednego miejsca w drugie, to w widoku też się
    pojawiają zwielokrotnione gałązki.

    --
    Jarek