  • Data: 2013-11-30 12:07:16
    Temat: Re: opony (zimowe) - czy marka ma tak naprawdę znaczenie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 00:04:36, s...@g...com
    napisał(a):

    > Niedawno kupowałem nowe opony (letnie i zimowe). Porównywałem ceny w
    > Polsce, Niemczech, Austrii i w Czechach. Poświęciłem na to sporo
    > czasu. Interesujące mnie modele opon najtaniej znalazłem jednak w
    > Polsce :D choć muszę przyznać, że ceny wszędzie były porównywalne.
    > Między najtańszymi ofertami dużych różnic nie było.

    Ale jak widze cene 62-101 za najlepsze .... 62 euro to nie jest drogo.
    Tylko gdzie kupic Continental ContiWinterContact TS850 185/60 R15 T
    za 62 euro ?

    ... ha, ceneo podpowiada trzy miejsca gdzie sa 195/65 R15 91T
    po 228 zl ... czeskie. Brac ?

    a 185/60 R15 drozsze
    http://www.oponymax.pl/
    267 bez kraju