  • Data: 2013-11-30 13:04:46
    Temat: Re: opony (zimowe) - czy marka ma tak naprawdę znaczenie?
    Od: RD <r...@g...com1> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-30 12:07, J.F. pisze:
    > http://www.autokarman.pl/karta/23447/opona-contiwint
    cont-ts850-185-60r15-zima-osobowe/
    > http://www.autokarman.pl/karta/23446/opona-contiwint
    cont-ts850-185-60r15-zima-osobowe/
    > 247 i 250 zl ...
    >
    > to ktore sa te najlepsze ? :-)

    No nie żartuj ;) Myślałem, że już się czegoś nauczyliśmy. :>

    P.S. Zamówiłem jednak Fuldę, ani to ekonomiczna Sava, ani najdroższy
    Continental. Żałuję trochę, że nie mam rozmiaru 195/65/15 albo właśnie
    185/60/15.

    Warunków podczas testu i tak na drodze nie odtworzymy, warunki będą
    różne, więc wywnioskowałem, że różnice w idealnym teście na poziomie
    części centymetrów, czy nawet metra w hamowaniu, nie będą do powtórzenia
    na drodze mimo wszystko. Nie znając natomiast różnic w składzie gumy,
    czy innych podobnych parametrów/argumentów za/przeciw temu konkretnemu
    modelowi - wybrałem środek. Opony na których i tak jeżdżę od dłuższego
    czasu i sprawdzają się, ale jednak nie oszczędzałem na tańszym
    odpowiedniku. Na droższe nie znalazłem uzasadnienia (poza testami, na
    temat których mam mieszane odczucia). Czy słuszny wybór? Nie jestem
    pewien, ale ponieważ brakuje argumentów, można go za taki chyba uznać?