  • 11. Data: 2010-12-20 19:01:31
    Temat: Re: opony z kolcami :) wow
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 18:48:28 +0100 osobnik zwany Filip KK
    wystukał:

    ale sprawdzałeś?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2010-12-20 19:10:34
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > a co w tym dziwnego?

    Jeździłeś w ogóle kiedyś motocyklem w zimie, czy tak zgadujesz ?

    Powiedz prosze, na tych kolcowanych oponach, to lepiej zahamuje
    w kopnym śniegu, czy na lodzie ? I będzie to skuteczniejsze niż
    hamowanie normalnej opony na suchym asfalcie ? ;)

  • 13. Data: 2010-12-20 19:11:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 19:10:34 +0100 osobnik zwany Aleksander
    wystukał:

> [...]
    >
    > Powiedz prosze, na tych kolcowanych oponach, to lepiej zahamuje w kopnym
    > śniegu, czy na lodzie ? I będzie to skuteczniejsze niż hamowanie

    widziałeś kiedyś wyścigi motocyklowe na lodzie?

    PS: jeździłem. A ty?

  • 14. Data: 2010-12-20 19:24:30
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > widziałeś kiedyś wyścigi motocyklowe na lodzie?

    Tak, widziałem :) Ładnie chłopaki jeżdzą.

    Skoro widziałeś, to obejrzyj do kompletu jakieś
    Moto GP, porównaj przyspieszenia/opóźnienia, prędkości
    maksymalne.

    To mniej więcej jakbyś się upierał, że auto rajdowe
    z oponami na śnieg/lód zahamuje skuteczniej niż F1.

    > PS: jeździłem. A ty?

    W zimie ? Nie. Trochę za zimno jak dla mnie.
    Znam przyjmniejsze sporty zimowe :P ;).

  • 15. Data: 2010-12-20 19:26:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 19:24:30 +0100 osobnik zwany Aleksander
    wystukał:

    > Tak, widziałem :) Ładnie chłopaki jeżdzą.
    >
    > Skoro widziałeś, to obejrzyj do kompletu jakieś Moto GP, porównaj
    > przyspieszenia/opóźnienia, prędkości maksymalne.

    ale zauważyłeś, że moto lodowe są jak żużlowe bez hamulców?

  • 16. Data: 2010-12-20 19:29:21
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > 1. To grupa ".samochody".

    Co na to Prawo o Ruchu Drogowym ?
    Ano Prawo o Ruchu Drogowym "mówi", że motocykl jest pojazdem samochodowym :D

  • 17. Data: 2010-12-20 19:52:59
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > ale zauważyłeś, że moto lodowe są jak żużlowe bez hamulców?

    ale pewnie dalej się upierasz, że nawet bez hamulców potrafią
    skuteczniej zahamować na lodzie ... :) Jak dla mnie EOT.

  • 18. Data: 2010-12-20 19:54:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 19:52:59 +0100 osobnik zwany Aleksander
    wystukał:

    > ale pewnie dalej się upierasz, że nawet bez hamulców potrafią
    > skuteczniej zahamować na lodzie ... :) Jak dla mnie EOT.

    gdzie to wyczytałeś?
    Nadal uważasz, że moto na lodzie z kolcami hamuje gorzej niż normalne na
    asfalcie?

  • 19. Data: 2010-12-20 21:25:51
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 19:29:21 +0100, Plumpi napisał(a):

    > Co na to Prawo o Ruchu Drogowym ?
    > Ano Prawo o Ruchu Drogowym "mówi", że motocykl jest pojazdem samochodowym :D

    Za to hierarchia grup mówi że istnieje grupa pl.rec.motocykle :P

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138