  • 51. Data: 2010-09-01 09:20:42
    Temat: Re: opony nexen
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    news:4c7dc9d0$0$27040$65785112@news.neostrada.pl...

    > No jeszcze tego brakowało, żeby zimówki były gorsze niż letnie. ;-)

    Nie jest to takie oczywiste przy roznego rodzaju wynalazkach.

    > Ostatniej zimy jechałem na letnich po śniegu (mam zimowe ale nie chciało
    > mi się zmienić), droga prosta jak strzała, jadę, jadę, a tu nagle widzę
    > barierkę przedzielającą jezdnie przed przednią szybą. ;-)

    Wczoraj wyjatkowo nie pilem a nie rozumiem...

    --
    Picasso

  • 52. Data: 2010-09-01 09:25:17
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > marek w ofercie. Poszczególne marki plasowane są na rynku pod docelowych
    > klientów. Michelin będzie tym dla gotowych wydać najwięcej, Kleber,
    > BFGoodrich - tańsze, a Kormoran dla zwracających uwagę głównie na cenę.
    > Oprócz tych koncernów są mniejsi producenci oferujący jedną - dwie marki.
    > Oni też potrafią robić opony - to nie jest wiedza tajemna. A że trudno
    > jest się wbić od razu do premium i spijać śmietankę, to trzeba sobie
    > zaplanować inną strategię. Np. sport (Kumho). Albo ceny (Nexen).
    >
    > Aha - jesteś pewien, że wiesz skąd pochodzi marka Nexen?

    Przecież pisał - że to taki lepszy chiński noname ;) Chiny, Korea - przecież
    to jedna cholera. Tu i tu jedzą ryż.

    Jurand.

  • 53. Data: 2010-09-01 18:46:03
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-01 09:25, Jurand pisze:

    > Przecież pisał - że to taki lepszy chiński noname ;) Chiny, Korea -
    > przecież to jedna cholera. Tu i tu jedzą ryż.

    A przypadkiem nie Finlandia?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 54. Data: 2010-09-01 19:45:19
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 01 Sep 2010 18:46:03 +0200, Lewis na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > A przypadkiem nie Finlandia?

    Że niby Nexen to Finlandia ? Nie :) Chyba z Nokian Ci się pomerdało.

    Swoją drogą - Nexen to dość popularna marka w USA.

    "Równości nie osiągnie się przez niwelowanie. Opolski Dominik"

  • 55. Data: 2010-09-01 19:49:30
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-01 19:45, Marcin Stankiewicz pisze:

    > Że niby Nexen to Finlandia ? Nie :) Chyba z Nokian Ci się pomerdało.
    >
    > Swoją drogą - Nexen to dość popularna marka w USA.

    Ooo rajca, w sumie też na N ;)

    A będąc już przy temacie, miałem kiedyś Pirelli P6000, chyba jedne z
    najgorszych opon jakie użytkowałem, najtańszy chińczyk typu triangle,
    nankang itd był o niebo lepszy niż to badziewie.

  • 56. Data: 2010-09-01 19:59:09
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 01 Sep 2010 19:49:30 +0200, Lewis na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Ooo rajca, w sumie też na N ;)

    Nokian dobre opony - ale raczej tylko zimowe - polecam model WR G2

    > A będąc już przy temacie, miałem kiedyś Pirelli P6000, chyba jedne z
    > najgorszych opon jakie użytkowałem, najtańszy chińczyk typu triangle,
    > nankang itd był o niebo lepszy niż to badziewie.

    Ja kończę Conti SC2 - to już ich trzeci sezon, i choć "mięska" jeszcze
    mają jakieś 5-6 mm, to stały się dość nieprzewidywalne i śliskie.

    "Spokój zaczyna się właśnie tam, gdzie kończy się ambicja. Young Edward"

  • 57. Data: 2010-09-01 20:07:48
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 1 Sep 2010 19:59:09 +0200, Marcin Stankiewicz napisał(a):

    > Nokian dobre opony - ale raczej tylko zimowe - polecam model WR G2

    Hakkapeliitta 7 fajnie wygląda. Szkoda że przez durne zimowe utrzymanie
    dróg w Polsce jest i zapewne będzie nielegalna.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 58. Data: 2010-09-01 20:17:57
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-01 20:07, MadMan pisze:

    > Hakkapeliitta 7 fajnie wygląda. Szkoda że przez durne zimowe utrzymanie
    > dróg w Polsce jest i zapewne będzie nielegalna.

    Swoją drogą zdarzyło się wam żeby kontrola drogowa sprawdzała opony?
    Dostałem takie oponki z autem i zastanawiam się czy szukać czegoś
    legalnego na zimę czy olać temat...

  • 59. Data: 2010-09-01 20:26:03
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 01 Sep 2010 20:17:57 +0200, Lewis napisał(a):

    > Swoją drogą zdarzyło się wam żeby kontrola drogowa sprawdzała opony?
    > Dostałem takie oponki z autem i zastanawiam się czy szukać czegoś
    > legalnego na zimę czy olać temat...

    Ja bym nie ryzykował, przy okazji sprawdzania czy bieżnik ma odpowiednią
    grubość (co nie jest czynnością rzadką) od razu wykryją kolce w oponie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 60. Data: 2010-09-01 21:43:50
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-01 20:26, MadMan pisze:

    > Ja bym nie ryzykował, przy okazji sprawdzania czy bieżnik ma odpowiednią
    > grubość (co nie jest czynnością rzadką) od razu wykryją kolce w oponie.

    W takiej sytuacji automatycznie laweta czy zabranie DR za pokwitowaniem
    i skierowanie na badania?