  • 11. Data: 2010-08-31 08:41:48
    Temat: Re: opony nexen
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    news:4c7ca302$0$20989$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin LEPEK

    > W jakim celu wyrywasz jedno zdanie z kontekstu i odpisujesz na nie jakieś
    > głupoty? ;-)

    A co to znaczy "porządne opony"? Wykonywałeś jakieś testy opon Nexen w
    porównaniu z innymi producentami?

    Jurand.

  • 12. Data: 2010-08-31 08:46:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jurand

    > A co to znaczy "porządne opony"? Wykonywałeś jakieś testy opon Nexen w
    > porównaniu z innymi producentami?

    A co ja jestem, tester opon? Testy są dostępne, wystarczy poszukać.
    Natomiast opinie użytkowników znalezione w necie są w 99% nic nie warte,
    bo użytkownicy Ci nie mają zwykle żadnego porównania i o ile opona nie
    jest kompletnie beznadziejna lub uszkodzona to będą chwalić, szczególnie,
    że wydali na nią własne pieniądze.

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2010-08-31 08:48:40
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    to pisze:
    > begin LEPEK

    > W jakim celu wyrywasz jedno zdanie z kontekstu i odpisujesz na nie jakieś
    > głupoty? ;-)

    Po pierwsze nie za bardzo rozumiem, po co tego emotikona na końcu dałeś.
    Ja piszę zupełnie poważnie.
    Bo szlag mnie trafia, jak ludzie powtarzają opinie takie, jak ty, że jak
    kogoś stać na XXX, to musi kupić YYY.
    XXX = dobry samochód YYY = etylinę, zamiast LPG,
    XXX = felgi 18" YYY = opony "markowe"
    XXX = duży dom YYY = drogie wyposażenie
    XXX = wyjazd na narty YYY = wypasiony sprzęt

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 14. Data: 2010-08-31 08:52:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin LEPEK

> [...]
    > etylinę, zamiast LPG, XXX = felgi 18" YYY = opony "markowe" XXX = duży
    > dom YYY = drogie wyposażenie XXX = wyjazd na narty YYY = wypasiony

    Klucz do mojej opinii to ostatnie zdanie. Ale napiszę prościej. Jeśli
    ktoś kupuje 18" felgi i nie stać go na dobre opony, to niech lepiej kupi
    16" czy 17", ale z porządnymi oponami. Zakładanie kosztownych i mało
    praktycznych w naszych warunkach 18" felg i do tego jakichś gejowych opon
    to głupota.

    --
    ignorance is bliss

  • 15. Data: 2010-08-31 09:14:29
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    to pisze:
    > Zakładanie kosztownych i mało
    > praktycznych w naszych warunkach 18" felg i do tego jakichś gejowych opon
    > to głupota.

    Bardzo się cieszę, że właśnie w ten sposób napisałeś. "Gejowe". Epitet
    wyraźnie pejoratywny, który nic nie mówi o jakości, za to wiele o
    stosunku do marki. Michelin są bardziej męskie i za ich "męskość" trzeba
    zapłacić. Bo inaczej będzie obciach. A wyobraź sobie, że nie każdy
    wybiera opony w oparciu o skalę ich męskości.

    Pozdr,

  • 16. Data: 2010-08-31 09:37:24
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Czy ktoś może użytkował opony Nexen ale tych większych rozmiarów np. na
    > felgi 18" i przy szybszych autach? Jak ogólne wrażenia? Warto? Czy
    > uciekać?

    Ujeżdzam Nexen N6000 w rozmiarze 225/45/17.Moje auto to Renault Safrane
    Biturbo, więc jest czasami czym pojeździć, opony kupiłem nowe bo nie miałem
    kasy. Tutaj na liście już kiedyś był podobny wątek, dostałem po głowie za to
    że
    w ypowiadałem się pozytywnie o nich. Powtarzać się nie będę. Kupiłbym drugi
    raz.Zjeździłem już kilka rodzajów opon, w tym firmowe.

    Na tej liście jest straszna zawiść i każdy Ci napisze: "co nie stać Cie na
    opony Pirelli po 800zł za sztukę? To jeździj na 13 calowych kołach a nie na
    17...."
    Ja to zlewam - swoje wiem.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 17. Data: 2010-08-31 09:39:23
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-08-30 23:29, margines wrote:

    > A w jakim aucie i jaki rozmiar?
    >
    > Pozdrawiam
    > margines

    100 C4 Avant, Nexen 205/55 R16 N3000 PERFORMANCE model z tego co pamiętam...
    Wcześniej miałem jakieś Pirelli - to była tragedia - samochód sam
    kierował , nie ja, na koleinach wyrywało mi z rąk kierownicę...

  • 18. Data: 2010-08-31 09:40:53
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-08-30 23:59, to wrote:
    > begin margines

    > Nexen to taki lepszy noname. Zakładanie tego na 18" jest totalnie bez
    > sensu, jak Cię stać na 18" to kup porządne opony. Opony to jeden z
    > najważniejszych elementów.

    miałeś kiedyś te nexeny na kołach czy zmyślasz?

  • 19. Data: 2010-08-31 09:47:49
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-08-31 08:29, Jurand wrote:

    > wysoki profil, drugi na osobówce w rozmiarze 205/55/16 i szczerze mówiąc
    > to za te pieniądze nie bardzo jest się do czego przyczepić. Wyważają się
    > normalnie (nie trzeba dawać ciężarków po ileśset gram), ścieralność na
    > zupełnie akceptowalnym poziomie, żadnego hałasu ani wycia w czasie
    > jazdy, hamowanie zarówno na suchym jak i na mokrym bez większych
    > zastrzeżeń

    dokładnie, popieram...

  • 20. Data: 2010-08-31 09:49:39
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > begin Jurand

    > A co ja jestem, tester opon?

    A w ogóle zdarzyło Ci się kupować opony kierując się czymś innym, niż tylko
    ich marką?

> [...]
    > bo użytkownicy Ci nie mają zwykle żadnego porównania i o ile opona nie
    > jest kompletnie beznadziejna lub uszkodzona to będą chwalić, szczególnie,

    A Ty, skoro masz jakieś porównanie, to może się nim z kolegą podzielisz? Bo
    jak na razie podsumowanie wątku na zasadzie - Nexen = gejowe, Michelin =
    męskie jest conajmniej śmieszne.

    Jurand.