  • Data: 2012-05-25 16:43:12
    Temat: Re: opony całoroczne
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-25 12:26, Agent pisze:
    (...)

    > Masz rację. W logice zakupu kół 13" się pogubiłem.

    O to właśnie chodzi :)

    > Tak samo jak z
    > zakupem auta nowego z kompletem felg stalowych za 0 zł bo potem
    > dokupujesz alu za cenę mniejszą niż dopłata. A jakbyś wcale nie
    > dokupywał alu to miałbyś 1500 zł na wymiany.

    Też mi się to podobało :) Nie dopłaca do alu przy zakupie, ale
    później dokupuje sam alu i mu wychodzi, że ma drugie felgi "za friko".

    > Rzeczywiście, napisałeś "Felgi 13" które kiedyś kupowałem (jako nowe)
    > kosztowały niewiele ponad 100 zł" więc do 1600 był jeszcze mały
    > margines... ;-"

    No ba, przecież nie jest ważne co i kiedy :) Ważne, że coś tam dało
    się dopasować jako "argument" ;)

    > W takim razie jesteś mistrzem okazji że kupujesz komplet nowych 13" za
    > 100 zł. Ale nawet w takim przypadku porównałeś tą cenę do kompletu
    > nowych alu 16" co nadal jest porównaniem bez sensu.

    Porównanie owszem, bez sensu, ale skoro te 13" pasują na 16" to ja
    poproszę. No, nawet na 15" :)

    > Były razem z autem przy zakupie (używany). Poprzedni właściciel śmigał
    > latem i zimą (jak i ja). Przebieg obecnie to 124 tys. wg licznika
    > przynajmniej.

    Ja od lat wielu, w wielu też samochodach używam różnych kombinacji
    "felgogum". Jeśli mam być szczery, to drugi komplet felgogum ma tak
    naprawdę sens tylko wtedy, kiedy używamy różnych rozmiarów lato/zima.
    Nawet kompletne koło wymaga jednak weryfikacji przed założeniem przy
    zmianie sezonu - wyważenie, wentyl itd. Przy przełożeniu opon trzeba
    to zrobić, przy kompletnych kołach ludzie często tego nie robią
    "bo niby po co". Niech sobie każdy wybierze co chce, ale niech nie
    udowadnia, że drugi komplet to lepsze i "tańsze" rozwiązanie.