  • Data: 2012-05-25 20:23:36
    Temat: Re: opony całoroczne
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jpnmp7$i56$...@i...gazeta.pl...

    > Masz rację. W logice zakupu kół 13" się pogubiłem.

    Bo skupiłeś się na szukaniu dziur w całym, zamiast próbować zrozumieć
    przekaz.
    Nie ty jeden, to jakieś zboczenie na tej grupie.

    >Tak samo jak z zakupem auta nowego z kompletem felg stalowych za 0 zł bo
    >potem dokupujesz alu za cenę mniejszą niż dopłata. A jakbyś wcale nie
    >dokupywał alu to miałbyś 1500 zł na wymiany.

    Nie 1500, tylko 1250 jeśli już, bo 1500 nie wydałem.
    No i oczywiście się zgadza, tyle że mówiliśmy o dwóch kompletach felg, a nie
    bardzo sobie wyobrażam kogoś kto ma dwa stalowe komplety.

    > Rzeczywiście, napisałeś "Felgi 13" które kiedyś kupowałem (jako nowe)
    > kosztowały niewiele ponad 100 zł" więc do 1600 był jeszcze mały
    > margines...

    Dokładnie tak.
    I miało to tylko i wyłącznie zaprzeczyć twierdzeniu (nie mojemu), że nowe
    stalowe felgi kosztują 1600 zł minimum.
    Dokładnie żadnego innego celu to zdanie nie miało, w tym również większego
    związku z dyskusją.

    > W takim razie jesteś mistrzem okazji że kupujesz komplet nowych 13" za 100

    Znowu Twoje rojenia, słowo "komplet" nie padło, a średnio jarząca małpa
    zrozumie (o ile będzie chciała zrozumieć, a nie się czepić nie wiadomo czego
    i nie wiadomo po co), że za 100 zł z hakiem można kupić jedną felgę, a nie
    komplet.

    > zł. Ale nawet w takim przypadku porównałeś tą cenę do kompletu nowych alu
    > 16"

    Nie ja.
    To że w całej dyskusji znalazły się (gdzieś i niejednocześnie) sformułowania
    "100 zł za 13 calową felgę" oraz "1600 za alu" wcale nie oznacza, że jest
    pomiędzymi nimi taki związek, jaki powstał w Twojej głowie, zwłaszcza że te
    sformułowania miały różnych autorów.

    >co nadal jest porównaniem bez sensu.

    Nie miały być porównaniem, tylko zaprzeczeniem, jakbyś nie wyrywał nie
    wiadomo po co słów z kontekstu, to powinieneś to załapać.

    > Były razem z autem przy zakupie (używany). Poprzedni właściciel śmigał
    > latem i zimą (jak i ja). Przebieg obecnie to 124 tys. wg licznika
    > przynajmniej.

    No to faktycznie komplet niezły.
    Jedne które regenerowałem miały chyba z 8 lat, drugie 24.
    W obu przypadkach zdecydowanie tego wymagały.