  • Data: 2012-05-25 12:26:42
    Temat: Re: opony całoroczne
    Od: "Agent" <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    > Ale to już nie moja wina.

    Masz rację. W logice zakupu kół 13" się pogubiłem. Tak samo jak z zakupem
    auta nowego z kompletem felg stalowych za 0 zł bo potem dokupujesz alu za
    cenę mniejszą niż dopłata. A jakbyś wcale nie dokupywał alu to miałbyś 1500
    zł na wymiany.

    > Jak sobie dopowiadasz jakieś pierdoły w stylu "używane 13 za 100 zł", to
    > masz problem ze swoimi rojeniami, a nie z tym co ja piszę, bo nigdy nic
    > takiego nie napisałem.

    Rzeczywiście, napisałeś "Felgi 13" które kiedyś kupowałem (jako nowe)
    kosztowały niewiele ponad 100 zł" więc do 1600 był jeszcze mały margines...
    ;-"

    W takim razie jesteś mistrzem okazji że kupujesz komplet nowych 13" za 100
    zł. Ale nawet w takim przypadku porównałeś tą cenę do kompletu nowych alu
    16" co nadal jest porównaniem bez sensu.

    > Być może faktycznie to za trudne dla części tych "nikt", ale to nie mój
    > problem.
    > Płaćcie sobie po 100-200 zł rocznie za wymiany opon jak lubicie, nie moja
    > brocha.

    > Nie napisałeś ile za nie zapłaciłeś i jaki przebieg.

    Były razem z autem przy zakupie (używany). Poprzedni właściciel śmigał latem
    i zimą (jak i ja). Przebieg obecnie to 124 tys. wg licznika przynajmniej.