  • Data: 2012-02-28 21:05:31
    Temat: Re: opony 14" i 16" na lato - jakie?
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-26 10:41, Lukasz pisze:
    > Witam,
    > Z tego co widzę za oknem muszę już dość szybko szukać opon letnich.
    > Potrzebuję 2szt. 14" oraz 2szt. 16" (dwa samochody)
    > Moje wymagania są takie:
    > - bardzo dobre trzymanie na mokrym
    > - niezbyt szybkie zużycie
    > - dobre trzymanie na suchym
    > - 16" niezbyt głośne, 14" - nieistotne (blaszak)
    > - 16" mają się trzymać drogi do 220km/h ;) (na mokrym oczywiście mniej
    > :), brak 'pływania', myszkowania itp.
    >
    > z 14" pod uwagę biorę Fuldę Carat progresso, Rainexperty (ale te trochę

    uważaj na carat progresso - wyrzuciłem 2 sztuki (w rozmiarze 215/55R16)
    - zrobiły się po 1 sezonie kwadratowe i nie dało się jeździć, wyważenie
    nie pomagało. Ale trzymają się b.dobrze na mokrym i suchym.
    Z uniroyala miałem rallye550 - świetne trzymanie na deszczu, na suchym
    dobre, jakby je lekko nosiło ze względu na tą miękkość. Nie jeździłem na
    rainexpertach, ale może być podobnie.

    > piszczą na suchym), z 16" nie mam pojęcia co wybrać (na drugą oś w tej
    > chwili są Continentale Sport Contact 2)

    To może takie same? Ponoć niezłe są Bridgestone RE050. Uważaj na opinie
    na opony.com, część jest "fake".

    --
    pozdro,
    W.