eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyopłata audiowizualnaRe: opłata audiowizualna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: opłata audiowizualna
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <nfddvg$da8$1@node1.news.atman.pl> <nfdti1$mam$1@dont-email.me>
    <nfe3vd$4j6$1@node1.news.atman.pl>
    <73213jp4q0mh$.19mgqd5baeqh9.dlg@40tude.net>
    <571c6a75$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <nfid5g$4de$4@gioia.aioe.org> <571cbceb$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <571cf363$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <571d4b54$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <571e9eee$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <571efcf4$0$22838$65785112@news.neostrada.pl>
    <nfngr5$5eh$2@mx1.internetia.pl>
    From: z <...@...pl>
    Date: Tue, 26 Apr 2016 14:21:10 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <nfngr5$5eh$2@mx1.internetia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 12
    Message-ID: <571f5d36$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-64-19-126.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1461673270 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 652 89.64.19.126:8539
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2581155
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-04-26 o 12:44, re pisze:
    > A zauważyłeś, że w mediach publicznych programy nie są przerywane
    > reklamami ? :-)

    Masz rację ale mówimy już teraz ;-) o całym rynku bo badania nie robiły
    rozróżnienia. Po bloku reklamowym ubywa 40-50% widzów nawet jeśli
    audycje nie są przerywane.
    Dziwię się że reklamodawcy i nadawcy tego nie zauważają. Czyżby nie
    zależało im na skuteczności i optymalizacji jak to bywa w innych
    branżach ? ;-)

    z

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: