  • Data: 2016-04-26 13:07:07
    Temat: Re: opłata audiowizualna
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "miumiu"

    > Czemu uważasz, że to podatek jak jako społeczeństwo dostajemy dokładnie
    > to, na co pobraliśmy ?

    Bo jest przymusowy.
    ---
    OC też jest przymusowe i nie czyni to go podatkiem.

    Czego tu nie rozumiesz?
    ---
    Czego TY nie rozumiesz ?! Podatek jest bez konkretnego świadczenia
    wzajemnego, czyli opłata na coś nie może być podatkiem bo jest na coś.

    Musze płacić przymusowy haracz
    za coś czego nie chcę. To jest opłata? Opłata to jest za gaz. Nie płacę
    odcinają mi gaz.
    ---
    Może Ty i ja nie chcemy, ale jako społeczeństwo uznaliśmy, że telewizja jest
    nam potrzebna i wprowadziliśmy opłatę na to.