  • Data: 2016-04-26 19:50:16
    Temat: Re: opłata audiowizualna
    Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-25 o 14:20, T. pisze:

    > Nie chodzę na mecze i nie oglądam w tv. "Jebane skurwysyny" wydali 16
    > mld z naszej kasy na stadiony. Podobnie z drogami - w życiu po
    > większości dróg nie będę jeździł, a oni wydali na nie moje
    > pieniądze... T. Ps. Byłeś kiedyś w Muzeum Wsi Polskiej albo Sztuki
    > Nowoczesnej? Sądząc z języka to chyba w żadnym nie byłeś... Czekam na
    > Twój protest pod odpowiednimi instytucjami powstałymi za Twoje też
    > pieniądze...

    Zwróć uwagę jak zmieniasz przedmiot dyskusji.
    Ja piszę coś na temat jakichś przepisów, a ty piszesz o mnie.
    Napisałeś jak sobie wyobrażasz jaki jestem, oceniłeś mnie.

    Normalnie już bym nie odpisywał, ale z okazji, że właśnie piję wódkę
    zrobię wyjątek.

    Kiedyś kolega na studiach zgrabnie opisał współlokatora z akademika.
    "Mogę nim sterować z taką łatwością jak zmieniam kanały w telewizorze"
    Ja też mógłbym sterować tym co o mnie myślisz nawet pomimo tego, że nie
    jesteś moim współlokatorem, a jedynie tym co piszę.

    Nie będę jednak tego robił, bo wyrywanie skrzydełek bezbronnym muszkom
    nie cieszy już tak jak za dzieciństwa.