  • Data: 2016-04-24 19:23:19
    Temat: Re: opłata audiowizualna
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście nie jest to prawda (a przynajmniej nie do końca, choć
    > statystycznie mogłoby się okazać, że leży niepokojąco blisko prawdy),
    > ale pokazuje, że nadmiernie upraszczając model, można dojść do dowolnych
    > wniosków, co zarówno Ty i ja uczyniliśmy:P
    byloby ok gdyby dzetnosc wynosila 2 czyli to co w uproszczonym ale
    pożądanym modelu.
    obecnie mamy bodaj ledwie nędzne 1.3...

> [...]
    > milionów emerytów - po prostu ktoś musi pracować na emerytury - tak jest
    > ten system stworzony i mrzonki o zbieraniu kapitału na starość poszły w
    > pizdu (a w zasadzie to najpierw się po..pierdoliło, a potem poszło w
    > pisdu) Ale to tylko kwestia który rząd pierwszy doszedł do ściany.
    > Przyczyna leżała znacznie wcześniej za Buzka, który wymyślił utopijny
    > system, ignorujący fakt, że trzaba wypłacić emerytury obecnym emerytom i
    > nie bardzo jest jak to w cywilizowany sposób przeskoczyć. Więc podłożył
    > gówno następcom i nie bardzo była opcja, żeby nie wdepnęli.
    nad oceną buzkowego pomyslu sie nie pochyle bo za głupi jestem by być w
    stanie ocenić utopijność czy genialność tamtego rozwiązania.

    nie zmienia to faktu, że wszystkie bez wyjątku rządy kładły lachę na
    politykę sprzyjającą rozmnażaniu. w Polsce niewiele osób czuje się na
    tyle pewnie ekonomicznie by pozwolić sobie na drugie dziecko. Tu z
    jednej pensji się nie wyżyje.