  • Data: 2016-04-24 22:00:11
    Temat: Re: opłata audiowizualna
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Odpowiedz na poważne pytanie. Gdyby rządziło PO i lało dalej tylko swoją
    > propagandę również w tv publicznej nadal domagałbyś się jej
    > zlikwidowania, zaorania, wystrzelania czy tylko jak to w modzie obecnie
    > wyjesz z bólu że nie Twoi przy korycie?

    Skoro nie widzisz róznicy...
    PO rzadziło od 2007 roku.
    Kiedy nastapiły pierwsze zmiany w TV?
    Z tego co wiem, naczelnym dowodem na to, ze TV była upartyjniona pod PO
    jest zwolnienie pani Lichockiej. Jednak po tym co obecnie pokazuje mam
    wrazenie, ze powód mogłby być zupełnie inny...

    Ale pewnie coś w tym jest - jak sie da to pewnie obsadza sie swoimi.
    I chociaz wiadomo ogólnie, ze Tusk nie chciał zawłaszczac mediów, to jednak
    sa inni partyjni...

    Pytanie jednak, czy rozwiazaniem tego problemu jest odpartyjnienie czy
    upartyjnienie do kwadratu?